دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برنامه‌های ماه رمضان در منطقه یک اعلام شد

مدیریت فرهنگی هنری منطقه یک همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خدا ویژه برنامه برآستان جانان را از 18 خرداد ماه تا 16 تیرماه برگزارمی‌کند.
کد خبر : 91793

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه یک، حسام قربانعلی مدیر فرهنگی هنری منطقه یک و رییس فرهنگسرای ملل گفت: همزمان با فرارسیدن روزهای پر فیض و برکت ماه رمضان مراکز فرهنگی هنری منطقه یک برنامه های متنوع و مختلفی را برای خانواده‌های تهرانی تدارک دیده است.


وی افوزد: شب‌های نورانی عنوان برنامه‌ای است که به مدت 14 شب در مساجد منطقه و دربین نمازگزاران برگزار می‌شود. این برنامه از یک ساعت قبل از افطار آغازمی‌شود و با برنامه‌های معنوی، افطاری ساده، اجرای تواشیح، مسابقات فرهنگی، تقدیر از مادران شهدا، نمایشگاه کتاب، مشاوره مذهبی و... میزبان شهروندان تهرانی در مساجد خواهد بود.


قربانعلی ادامه داد: هنر در ساحت رمضان فراخوان هنری است که با محوریت موضوع رمضان در رشته‌های عکاسی، خوشنویسی، شعر و نقاشی برگزار می‌شود.


وی از همه هنرمندان دعوت کرد در این مسابقه شرکت کنند و آثار خود را با این موضوع به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.


قربانعلی افزود: روز اول تیرماه فرهنگسرای ملل میزبان جمعی از دختران کوچک و روزه اولی‌ها در برنامه جشن سحرخیزان کوچک خواهد بود و برنامه‌های مختلفی را برای آنها تدارک و اجرا می‌کند.


وی در ادامه اعلام کرد: همچنین محفل جزءخوانی قرآن کریم هر روز با حضور قاریان بین‌المللی باعنوان بربال ملائک در بقعه‌های متبرکه منطقه برگزار می‌شود.


وی اشاره کرد: همچنین هم محله‌ای سلام، جزخوانی قرآن، نمایشگاه‌های هنری و... از دیگر برنامه‌هایی است در این ایام در این منطقه برگزار می‌شود.



انتهای پیام/

برچسب ها: فرهنگسرای ملل
ارسال نظر
هلدینگ شایسته