دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 خرداد 1395 - 14:28

انتشارات مروارید رمان «صداهای مرگبار» را منتشر کرد

انتشارات مروارید جدیدترین کتاب نادر قبله‌ای با عنوان «صداهای مرگبار» را منتشر کرد.
کد خبر : 91758

به گزارش گروه فرهنگی آنا،‌ رمان «صداهای مرگبار» نوشته نادر قبله‌ای، تریلری درباره یک قاتل زنجیره‌ای تنها است؛ قاتلی که دوست دارد تنهایی‌های زندگی‌اش را با کشتن کودکان پرکند. ولی در کودکی خودش گیر افتاده و زندگی پر نفرین امروزش نتیجه تنهایی‌های آن روزهایش است.


در متن کتاب می‌خوانیم:


«جنون پلیدی که هم در ذهن و هم در روحش رسوخ کرده بود مانند نقابی جلوی چشمش را گرفته بود و هرچیزی را که زمانی بود در پیش چشم هایش کدر کرده بود گاهی اوقات،درمحیط خانه چیزی می دید که باعث میشد برای لحظه ای هم که شده از این دنیای پلیدش کمی دور شود و به دوران نوجوانی، یا حتی کودکی اش با تمام دردسر هایی که داشت دنیای پاک برگشت ناپذیری بود،با این دنیای کثیف بزرگسالی که همه چیز برایش دغدغه بود همه چیزش او را به اعمال زشت پر از بلوغ و غیر کودکانه وادار می‌کرد،فرق داشت ولی این لحظات دییر نمی پایید و به سرعت چشم بر هم زدننی یا به سرعت بوییدن رایحه ای مطبوع از وجودش پر می‌کشید. زندگی اش عفریتی بود که هستی او رابه پایان تزدین ونزدیک تر میکرد.»


پیش از این «کودک۴۴»، «گزارش محرمانه»، «مأمور۶» نوشته تام راب اسمیت؛ «میز گربه» نوشته مایکل اونداتیه و «وقتی شعله‌ها شما را دربرمی‌گیرند» دیوید سداریس با ترجمه نادر قبله‌ای به بازار آمده‌است.


انتهای پیام/

برچسب ها: نشر مروارید
ارسال نظر
هلدینگ شایسته