دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 خرداد 1403 - 15:18

اکبری: آماده ارائه نمایشی راضی‌کننده هستیم/ امیدوارم برنده دیدار با آمریکا باشیم

اکبری: آماده ارائه نمایشی راضی‌کننده هستیم  امیدوارم برنده دیدار با آمریکا باشیم
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنانم آماده هستند تا رقابتی را به نمایش بگذارند که خودشان و مردم ایران را راضی کند.
کد خبر : 917575

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم ملی ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ به مصاف تیم‌های آمریکا، هلند، فرانسه و آلمان خواهد رفت و در اولین دیدار خود، روز چهارشنبه (۳۰ خرداد) برابر آمریکا به میدان می‌ر‌ود. ملی‌پوشان کشورمان دومین جلسه تمرینی خود در فیلیپین را امروز (دوشنبه۲۷ خرداد) برگزار کردند.

پیمان اکبری در مورد شرایط تیم ملی والیبال ایران بیان کرد: طی دو هفته اول لیگ ملت‌ها شرایط خوبی نداشتیم و نتیجه خوبی نگرفتیم. در این راستا فدراسیون والیبال تصمیم گرفت سرمربی را تغییر دهد و در این شرایط سخت مسئولیت ادامه مسابقات به من سپرده شد. من هم به عنوان یک ایرانی وظیفه دارم در این شرایط سخت در خدمت خانواده والیبال و بچه‌های تیم ملی ایران باشم.

وی در خصوص شرایط تیم ملی والیبال ادامه داد: پنج، شش روز زمان داشتیم ریکاوری کنیم و کار فنی انجام دهیم؛ بنابراین سعی کردیم نقاط ضعف و قوت انفرادی و تیمی که در هشت دیدار گذشته داشتیم را به بازیکنان نشان دهیم تا حداقل در هفته آخر نقاط ضعف را به حداقل برسانیم و عملکرد خوبی داشته باشیم. بازیکنانم همه آماده هستند که رقابتی را به نمایش بگذارند که خودشان و مردم ایران را راضی کند.

اکبری با اشاره به ارزیابی خود از دیدار با تیم آمریکا، گفت: آنها تیم خوبی هستند. تلاش کردیم در چند روز گذشته آمار و اطلاعاتی از این تیم به بازیکنان دهیم و آنالیزی از نقاط ضعف و قوت‌شان داشتیم تا بازیکنانم با آمادگی و شناخت بیشتری در این رقابت ظاهر شوند. قطعا دیدار سختی برای هر دو تیم است، اما امیدوارم برنده این دیدار تیم ملی والیبال ایران باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته