دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 خرداد 1403 - 13:50

آیت‌الله طه‌محمدی وفادار به نظام و دلسوز مردم بود

آیت‌الله طه‌محمدی وفادار به نظام و دلسوز مردم بود
نماینده مردم شریف همدان، فامنین و قهاوند در مجلس گفت: آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، فردی اندیشمند، با اخلاق، وفادار به نظام و دلسوز به مردم بود.
کد خبر : 917449

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محفل معنوی زیارت پرفیض عاشورا گرامیداشت آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی با حضور نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس و مردم فامنین در روستای جهان‌آباد برگزار شد.

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله طه‌محمدی اظهار کرد: ایشان فردی اندیشمند، با اخلاق، وفادار به نظام و دلسوز به مردم بود و عمر پربرکت خود را صرف ترویج فرهنگ ناب اهل‌بیت علیهم‌السلام کرد.

آیت‌الله محمدی وفادار به نظام و دلسوز مردم بود

عباس صوفی اضافه کرد: در همین مدت کوتاه که رسماً کار را شروع کرده‌ایم، تمام تلاش‌ها بر این بوده که مشکلات را یکی پس از دیگری رفع کنیم، اما چیزی که مهم است، موضوع اشتغال به‌خصوص برای فامنین و روستا‌های آن بوده که دغدغه مهمی برای ما تلقی می‌شود.

وی، فعال شدن منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد را موضوعی بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: تمرکز ما فعال شدن روی این منطقه است که تأثیر زیادی بر اشتغال فامنین خواهد گذاشت.

آیت‌الله محمدی وفادار به نظام و دلسوز مردم بود

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تمام دهیاران مستقیم با من در ارتباط هستند و تلاش خواهیم کرد تا با برنامه‌ریزی صحیح یک به یک در روستا‌ها حاضر و معضلات را بررسی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته