دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 خرداد 1395 - 12:49

شرایط سرمایه‎گذاری در لاوان بهبود می‎یابد

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لاوان با تاکید بر تقویت رقابت پذیری این منطقه نسبت به مناطق مشابه، از بهبود و تسهیل شرایط سرمایه گذاری در جزیره لاوان خبر داد .
کد خبر : 91732

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، عبدالحمید زارعی در نشست مشترک با مسئولان و روسای ادارات سازمان منطقه ویژه اقتصادی لاوان که با هدف تقویت درآمدزایی و تسهیل ضوابط جذب سرمایه گذاری در این منطقه برگزار شد، گفت: تصمیم های موثری در زمینه بهبود شرایط سرمایه گذاران و حمایت از آنان در قالب اصلاح تعرفه های خدماتی و نیز اعطای حداکثری معافیت های قانونی به شرکت های تولیدی و فعالان اقتصادی منطقه در نظر گرفته شده است.


وی تصریح کرد: به زودی جزئیات این تصمیم ها اطلاع رسانی می شود.


بر اساس این گزارش، طی ماه های اخیر درخواست هایی از سوی برخی شرکت های خارجی برای همکاری و سرمایه گذاری در طرح ها و پروژه های سازمان منطقه ویژه اقتصادی لاوان به این سازمان ارائه شده و مذاکراتی به این منظور صورت گرفته است.


زارعی در دیدار با نمایندگان این شرکت ها، به ظرفیت های منطقه لاوان به ویژه در بخش منابع گازی و خدمات پالایشگاهی و به برنامه های این سازمان برای بهبود شرایط سرمایه گذاران و اعطای تسهیلات ویژه به آنان اشاره کرده بود.


انتهای پیام/

برچسب ها: سرمایه گذاری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته