دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 خرداد 1403 - 15:14

محرومیت درویش قوز بالا قوز پرسپولیس/ هیچ گزینه‌ای برای سرمربیگری قطعی نیست

محرومیت درویش قوز بالا قوز پرسپولیس  هیچ گزینه‌ای برای سرمربیگری قطعی نیست
محرومیت 20 روزه مدیرعامل پرسپولیس از سوی کمیته اخلاق مشکلات این باشگاه را بیشتر کرده است.
کد خبر : 917218

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، با منتفی شدن کامل حضور اسکوچیچ در باشگاه پرسپولیس، رایزنی های مدیران این باشگاه برای مذاکره با گزینه های دیگر آغاز شده است. چند روز گذشته دو گزینه بیش از سایر گزینه های پیشنهادی نامشان در رسانه ها مطرح شده است.

نبویشا یووویچ و والتر ماتزاری از ایتالیا مربیانی هستند که گفته می شود مدیران پرسپولیس مذاکرات جدی تری با آنها داشته اما پیگیری خبرنگار آنا از این باشگاه حکایت از این دارد که هنوز هیچ گزینه ای به مرحله مذاکره جدی نرسیده است.

گزینه های زیادی به پرسپولیس معرفی شده اند که برخی از آنها بابت قیمت با این باشگاه به توافق نرسیده اند و برخی هم هنوز در حال رایزنی هستند اما مهمترین مشکل این باشگاه محرومیت رضا درویش است.

مدیرعامل پرسپولیس به دلیل مصاحبه ای که در برنامه فوتبال برتر علیه فرشید سمیعی سرپرست باشگاه استقلال داشت از سوی کمیته اخلاق با محرومیت 20 روزه روبرو شده و این محرومیت تا روز 4 تیر ادامه دارد.

درویش ممنوع الفعالیت است و اگر هر مذاکره ای هم به نتیجه برسد امضای نهایی باید با درویش باشد. حتی این موضوع روی روند مذاکرات با بازیکنان سرایت پیدا کرده و پرسپولیس با بازیکناین که برای تمدید و یا جذب به توافق رسیده نمی تواند رسمی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته