دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 خرداد 1403 - 12:11

مدارک لازم برای ثبت نام در آلپاری

مدارک لازم برای ثبت نام در آلپاری
برای ثبت نام در بروکر آلپاری به مدارکی مثل پاسپورت، کارت ملی و گواهینامه نیاز است. پس از ثبت‌نام در بروکر آلپاری یک کابین شخصی به نام شما ثبت خواهد شد که به راحتی می‌توانید به این کابین شخصی در بروکر آلپاری خود دسترسی داشته باشید.
کد خبر : 917148

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، برای ثبت نام در بروکر آلپاری به مدارکی مثل پاسپورت، کارت ملی و گواهینامه نیاز است. پس از ثبت‌نام در بروکر آلپاری یک کابین شخصی به نام شما ثبت خواهد شد که به راحتی می‌توانید به این کابین شخصی در بروکر آلپاری خود دسترسی داشته باشید.کابین شخصی به شما این امکان را می‌دهد که کابین آلپاری خود را ویرایش کرده، اطلاعات شخصی و مورد نیاز پنل را کامل کنید، به سراغ انتخاب حساب معاملاتی دمو بروید یا اینکه مراحل احراز هویت را دنبال نمایید و از این طریق، حساب خود را شارژ کنید.

به‌طور کلی مدارک مورد نیاز برای ثبت نام آلپاری شامل پاسپورت، کارت ملی، گواهینامه رانندگی و شناسنامه خواهد بود که در ادامه نحوه بارگذاری و همچنین احراز هویت در بروکر آلپاری را کامل بررسی خواهیم کرد تا معامله‌گرانی که تمایل دارند در این بروکر معتبر و باسابقه حضور داشته باشند از این آموزش بهره ببرند. برای آشنایی با نحوه ثبت نام در آلپاری به این لینک https://soodup.com/broker/alpari/alpari-training/how-to-register مراجعه کنید.

مدارک لازم برای ثبت نام در آلپاری شامل چه مواردی است؟

برای ثبت نام و احراز هویت لازم است تنها یکی از مدارک زیر را ارسال نمایید:

  • پاسپورت
  • کارت ملی
  • گواهینامه رانندگی
  • شناسنامه

نحوه اثبات محل سکونت در آلپاری

برای اثبات محل سکونت خود در وبسایت آلپاری یک مدرک از آدرس محل سکونت خود از جمله قبض یا هر مدرکی را که آدرس شما به‌طور دقیق در آن درج شده باشد و از تاریخ انتشار آن 3 ماه بیشتر نگذشته باشد، ارسال کنید. ضمن اینکه برای اثبات محل سکونت خود در کابین آلپاری، یکی از مدارک اشاره شده در ادامه مطلب را حتما ارسال فرمایید :

  • سند مالکیت مربوط به ملک و حتی ماشین
  • اجاره نامه معتبر
  • مبایعه نامه معتبر
  • عوارض شهرداری
  • بیمه نامه ماشین
  • پرینت حساب بانکی در صورتی که اسم و ادرس مشخص داشته باشد و همینطور مهر بانک

قبض(آب و برق و …) که به صورت پرینت شده یا فایل پی دی اف باشد مورد قبول خواهد بود. اما توجه داشته باشید که اسکرین شات یا عکس از قبض های اینترنتی مورد قبول نخواهد بود( به شرطی که سه ماه بیشتر از زمان صدورشان نگذشته باشد).

نحوه بارگذاری مدارک در سایت آلپاری چگونه است؟

حال زمان آن رسیده تا نحوه بارگذاری مدارک در آلپاری را برای شما توضیح دهیم. برای بارگذاری مدارک خود در سایت آلپاری بایستی مراحل زیر را دنبال کنید:

  • گام اول – ورود به سایت آلپاری

برای شروع مراحل ثبت نام در آلپاری، از طریق ثبت نام آلپاری فارسی ابتدا باید وارد وبسایت آن شوید. پس از ورود به سایت آلپاری در سر برگ “ثبت نام” نام و نام خوانوارگی خود را به فارسی و انگلیسی همراه با آدرس ایمیل و شماره تماس خود وارد کرده و پس از تایید «قوانین بروکر آلپاری» بروی گزینه ادامه کلیک فرمایید.

  • گام دوم_ وارد کردن اطلاعات محل سکونت

در مرحله بعد از ثبت نام در کارگزاری آلپاری، کاربران بایستی کشور تابعیت و شهر محل سکونت خود را مشخص کرده و مجدد بروی ادامه کلیک نمایند.

  • گام سوم_ ورود به کابین شخصی در آلپاری

در آخرین مرحله از ثبت نام در آلپاری هم باید برای تایید ثبت نام، یک کد از طریق تلفن همراه یا ایمیل برای معامله گران ارسال خواهد شد که پس از تایید آن نحوه ثبت نام در آلپاری تکمیل می‌شود.

نحوه احراز هویت در آلپاری

برای احراز هویت در آلپاری نیاز به یکسری مدارک از قبیل تصویر گذرنامه یا کارت ملی، مدارک محل سکونت و همچنین شماره تلفن همراه فعال خواهید داشت. ضمن اینکه توصیه می‌کنیم بهتر است پیش از شروع مراحل احراز هویت، مدارک مورد نظر خود برای ارائه و تکمیل در وب‌سایت آلپاری را بصورت اسکن شده در کامپیوتر شخصی و یا تلفن همراه خود داشته باشد.

  • گام اول – ثبت نام در آلپاری

برای تکمیل مراحل احراز هویت در سایت آلپاری به طبع می‌بایست در ابتدا مراحل ثبت نام در آلپاری را با دقت تکمیل نموده و با استفاده از مشخصات مربوط به حساب وارد کابین آلپاری خود شوید.

  • گام دوم – ورود به کابین آلپاری

در گام بعد پس از ورود به مای آلپاری در وبسایت آلپاری، در نوار ابزار بالا گزینه “حساب من” را انتخاب کرده و پس از نمایش نوار مربوط بروی اولین گزینه یعنی «اطلاعات شخصی» کلیک فرمایید.

  • گام سوم – تکمیل احراز هویت در آلپاری

در این مرحله، در بخش اطلاعات شخصی که نمایش داده شده است، اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید و سپس بر روی گزینه ارسال مدارک کلیک نمایید. توجه داشته باشید که بارگذاری تصویر گذرنامه یا کارت ملی برای تکمیل مراحل احراز هویت آلپاری از سوی بروکر کافی خواهد بود. [مگر اینکه در شرایط خاص از معامله گران از سوی پشتیبانی آلپاری درخواست گردد!]

اگر در آلپاری احراز هویت نکنیم چقدر به امکانات این بروکر دسترسی خواهیم داشت؟

وریفای در آلپاری اهمیت بسیار زیادی و در صورتی که در این کارگزاری احراز هویت نکنید، عملاً نمی‌توانید از حسابتان برداشت پول انجام دهید. هر برداشت از حساب در این کارگزاری منوط به انجام کامل احراز هویت خواهد بود. برخی از روش‌های برداشت از جمله کارت‌های اعتباری نیاز به ثبت مشخصات و راستی آزمایی حساب بانکی مالک کارت نیز دارد که آن‌ها را هم باید با دقت انجام دهید. همچنین در صورت عدم احراز هویت شما در آلپاری، امکان فعالیت به عنوان مدیر را هم نخواهید داشت.

جمع بندی

فرآیند ثبت نام و احراز هویت در آلپاری اهمیت بسیار زیادی دارد، به نحوی که مشتریان را به امکانات کامل حساب تجاری خود دسترسی خواهد داد. با اتمام موفقیت‌آمیز این مرحله، مشتریان به راحتی می‌توانند به تجارت خود با این بروکر بپردازند و از خدمات گسترده و به‌روز آلپاری استفاده نمایند. این فرآیند احراز هویت نشان دهنده تعهد آلپاری به حفاظت از امنیت و حریم خصوصی مشتریان تلقی می‌شود. اطلاعات شناسایی محافظت شده و با تکنولوژی‌های امنیتی پیشرفته تضمین می‌گردد تا بدین وسیله تجربه تجارتی هر فرد به بهترین شکل ممکن ارتقا پیدا نماید. با پایان موفقیت‌آمیز فرآیند ثبت‌نام و احراز هویت در آلپاری، مشتریان می‌توانند با اطمینان و اعتماد به نفس کامل به فعالیت‌های مالی خود در بازارهای مالی آلپاری ادامه دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته