دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 خرداد 1403 - 11:36

لیست کامل بهترین سایت‌های خرید تتر در ایران

لیست کامل بهترین سایت‌های خرید تتر در ایران
امروزه با توجه به گرایش شدید مردم به ارز‌های دیجیتال، تحول عظیمی در بازار‌های مالی و واحد‌های تبادل و داد و ستد رخ داده است.
کد خبر : 917127

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروزه با توجه به گرایش شدید مردم به ارزهای دیجیتال، تحول عظیمی در بازارهای مالی و واحدهای تبادل و داد و ستد رخ‌ داده ‌است. درحال حاضر بسیاری از افراد برای خرید یک کالا به‌جای پول و کارت بانکی از ارزهای دیجیتال و کیف‌ پول والت (Wallet) استفاده می‌کنند. اما با توجه به نوسانات و تغییرات بازار ارزهای دیجیتال، سرمایه‌گذاری در آن کمی ریسک‌پذیر و خطرناک است. برای حل این مشکل رمزارزهایی به‌نام استیبل ‌کوین (Stablecoin) طراحی ‌شدند که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به ارز دیجیتال تتر اشاره ‌کرد.

تتر چیست و چرا مهم است؟

همانطور که گفتیم رمزارزهایی مانند بیت‌ کوین، اتریوم، لایت ‌کوین و... دارای نوسانات زیادی هستند و ثبات قیمتی ندارند. به همین دلیل استیبل‌ کوین‌ها با هدف پایداری و ثبات قیمت به‌وجود آمدند. پشتوانه‌ی این‌ نوع از ارزهای دیجیتال معمولا یک دارایی و ذخیره‌ی ملی مانند طلا، فلزات گرانبها، پول ملی کشورها و... است. تتر (Tether) یکی از بزرگ‌ترین و پرکاربردترین استیبل‌کوین‌های جهان است که در سال‌های اخیر محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده ‌است.

تتر از ابتدای راه‌اندازی یعنی سال 2014 تا به امروز، ارزشی نسبتا ثابت و برابر با یک دلار آمریکا را حفظ کرده ‌است. البته که ممکن است با توجه به عرضه و تقاضا، در بازه‌های زمانی کوتاه مدت، شاهد نوسانات کمتر از 1 درصد باشید. اما نهایتا ارزش این توکن، همان یک دلار براورد می‌شود.

همچنین باید بگوییم که از تتر به‌عنوان یک ارز دیجیتال متمرکز یاد می‌شود. چرا که توزیع توکن‌های آن اساسا به‌صورت متمرکز انجام می‌شود و شرکت موسس آن یعنی iFinex نیز قادر به مسدود کردن واحدهای تتر در آدرس‌های دلخواه است. اما تراکنش‌های تتر به‌صورت بلاکچین‌ محور و غیرمتمرکز مبادله می‌شود.

انتقال سریع و آسان پول با کارمزد بسیار پایین و حفظ ارزش سرمایه در برابر تغییرات بازار رمزارزها از ویژگی‌ها و مزایای مهم تتر است. همچنین ارز دیجیتال تتر تقریبا در تمام صرافی‌های دنیا از جمله ایران خرید و فروش می‌شود و با استفاده از آن می‌توان به انتقال پول خارج از مرزهای داخلی پرداخت و به‌نوعی تحریم‌ها را دور زد.

بهترین سایت خرید تتر چه ویژگی هایی دارد؟

اکنون که فهمیدید تتر چیست و چه ویژگی‌ها و مزایایی دارد، باید با سایت‌های خرید تتر در ایران و مشخصه‌های مهم و کلیدی لازم برای اعتماد به این وبسایت‌ها، یا صرافی‌ها، آشنا شوید. در ادامه به تعدادی از ویژگی‌های مهم یک سایت برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال از جمله تتر اشاره می‌کنیم.

  • اعتبار و سابقه‌ی بالا نشان‌دهنده‌ی اعتماد و رضایت مردم نسبت به یک سایت یا صرافی است.

  • سیستم امنیتی قوی و استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و به‌روز برای ذخیره‌سازی ایمن رمزهای خصوصی و عمومی از دیگر پارامترهای مهم است.

  • تنوع قیمتی ارزهای دیجیتال در سایت‌های مختلف، بالا است و ارائه‌ی قیمت تتر مناسب و منصفانه‌ برای خرید این استیبل کوین یک مزیت محسوب می‌شود.

  • میزان کارمزد منصفانه یک صرافی با توجه به امکاناتی که دراختیار کاربران قرار می‌دهد، امتیازی مثبت برای یک وبسایت خوب در زمینه‌ی خرید و فروش ارز دیجیتال است.

  • پشتیبانی مناسب و همه‌روزه برای پاسخ به سوالات و مشکلات کاربران از دیگر ویژگی‌های یک وبسایت معتبر و خوب است.

  • پشتیبانی از رمزارزهای متنوع برای خرید و فروش آسان و تبادل رمزارزهای مختلف، امتیازی مثبت درنظر گرفته می‌شود.

  • تعداد معاملات و تراکنش‌های بالا در یک صرافی نیز نماد معتبربودن و اعتماد کاربران به آن است.

  • سرعت بالای معاملات و توانایی پردازش تراکنش‌های زیاد به‌صورت همزمان از دیگر مزایای انتخاب یک وبسایت حرفه‌ای و مناسب است.

  • پایبندبودن به قوانین و مقررات مربوط به خرید و فروش ارزهای دیجیتال یکی از مشخصه‌های حیاتی و مهم انتخاب یک سایت خوب است.

  • طراحی رابط کاربری ساده و راحت برای سایت یا پلتفرم‌های خرید و فروش رمزارز جهت انجام معاملات، از دیگر ویژگی‌های تاثیرگذار و مهم از نظر کاربران است.

بهترین سایت های خرید تتر در ایران کدام است؟

بعد از آشنایی با ویژگی‌ها و پارامترهای کلیدی برای انتخاب یک سایت یا صرافی مناسب جهت انجام معاملات ارزهای دیجیتال، لیستی از بهترین سایت ‌های خرید تتر در ایران را برای شما آماده‌ کردیم.

خرید تتر از اکس اونیکس

  1. اکس اونیکس (Exonyx)

صرافی اکس اونیکس از برترین سایت‌های خرید و فروش رمزارز تتر، ترون، ریپل، بیت‌کوین، لایت‌کوین و... است. استفاده از راهکارها و تکنولوژی‌های به‌روز برای ایجاد بستری امن جهت انجام معاملات ارزهای دیجیتال در سایت و یا اپلیکیشن اندرویدی اکس اونیکس تنها بخشی از ویژگی‌های شاخص این مجموعه است.

کمترین کارمزد بین صرافی‌های ارز دیجیتال، انجام معاملات در کمترین زمان، مشاره رایگان و ارائه‌ی اطلاعات مفید و کاربردی، احراز هویت سریع و رابط کاربری آسان و راحت از دیگر مزایای سایت اکس اونیکس است. همچنین شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز و در تمامی روزهای هفته با تیم پشتیبانی و کارشناسان این صرافی تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با آن‌ها درمیان بگذارید.

اگر به دنبال یک صرافی محبوب و معتبر در ایران هستید تا بتوانید خرید و فروش تتر انجام دهید، اکس اونیکس را به خاطر بسپارید.

  1. نوبیتکس (Nobitex)

نوبیتکس نامی مشهور و قدیمی در بین صرافی‌های داخل ایران است که از اعتبار و سابقه‌ی زیادی برخوردار است. تنوع گسترده‌ی خرید و فروش رمزارزهای مختلف از جمله تتر، نقدینگی بالا، امنیت زیاد، کاهش کارمزد با افزایش حجم معاملات، سرعت و سهولت در انجام مبادلات، حذف واسطه‌ها و کاهش هزینه‌ها و رابط کاربری ساده از مزایای مهم آن است. نوبیتکس بدون شک یکی از صرافی‌هایی است که همه یکبار نام آن را شنیده‌اند.

تتر نوبتکس

  1. ایرانیکارت (Iranicard)

ایرانیکارت با بیش از 13 سال سابقه و بهره‌مندی از یک اپلیکیشن موبایلی کاربردی و حرفه‌ای یکی از بهترین وبسایت‌ها در زمینه‌ی معاملات رمزارز به‌خصوص تتر است. از مشخصه‌های ویژه‌ی ایرانیکارت می‌توان به امنیت بالا، امکان خرید کیف پول سخت‌افزاری، دارابودن انواع مجوزهای قانونی، اعلام نرخ‌های لحظه‌ای، پشتیبانی سریع و مناسب، نرخ کارمزد بسیار پایین و پشتیبانی از حدود 1000 رمزارز مختلف اشاره‌کرد. البته که این صرافی، از کیف پول ارز دیجیتال داخل خود وبسایت، پشتیبانی نمی‌کند و شما برای انجام معاملات خود به یک کیف پول واسط نیازمندید.

  1. تتر ایران (tether Iran)

وبسایت تتر ایران با رابط کاربری آسان و بیش از 6 سال سابقه و 100 هزار کاربر فعال، در حوزه‌ی خرید و فروش ارز دیجیتال فعالیت می‌کند. یکی از مهم‌ترین مزایای این صرافی، پشتیبانی 24 ساعته و همه‌روزه از طریق تلفن و چت است. امنیت بالا، دارابودن نرخ‌های لحظه‌ای، ارائه‌ی قیمت‌های مناسب، پشتیبانی از حدود 65 ارز دیجیتال متنوع، سرعت بالا در انتقال و مشتری‌مداری از دیگر مزیت‌های این سایت محسوب می‌شود.

  1. اوکی اکسچنج (OK-EX)

صرافی اوکی اکسچنج نیز در لیست بهترین وبسایت‌های خرید و فروش تتر قرار دارد. همچنین بیش از 700 رمزارز دیگر مانند بیت‌کوین، لایت‌کوین، اتریوم، دوج کوین و... را می‌توانید از طریق سایت یا اپلیکیشن موبایلی این صرافی معامله کنید. مشخصاتی همچون احراز هویت فوری، امکان تماس مستقیم یا آنلاین با کارشناسان، رابط کاربری ساده و کاربرپسند، سرعت بالا، ارائه‌ی خدمات متنوع به کاربران و ایجاد محیطی امن از مشخصه‌های ویژه‌ی این مجموعه به‌شمار می‌رود.

  1. آبان تتر (Abantether)

این وبسایت با همکاری جمعی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه شریف در سال 1397 تاسیس شد. آبان تتر علاوه بر رمزارز تتر از حدود 460 ارز دیجیتال دیگر هم پشتیبانی می‌کند. امکان احراز هویت سریع و انجام معامله به‌صورت حضوری و غیرحضوری در این مجموعه وجود دارد. همچنین شما می‌توانید با مراجعه‌ی حضوری به دفتر تهران، مشکلات و مسائل خود را حل کنید.

سایت آبان تتر

پشتیبانی شبانه‌روزی به‌صورت تلفنی و چت، امنیت عالی، محیط کاربری ساده، کارمزد پایین و حفظ حریم شخصی کاربران بخشی از ویژگی‌های این سایت است. علاوه بر این موارد امکان دریافت وام ارز دیجیتال نیز در این صرافی وجود دارد. همچنین شما می‌توانید سفارش خرید یا فروش خود را با قیمت مشخصی ثبت کنید و هر زمان که نرخ رمزارز به قیمت انتخابی شما رسید، آبان تتر بدون نیاز به حضور آنلاین شما، خرید یا فروشتان را انجام می‌دهد.

نکات مهم هنگام خرید تتر در ایران چیست؟

یکی از نکات مهم خرید تتر در ایران توجه به نوع آدرس کیف پول دیجیتال و همخوانی آن با نوع بلاک‌چین و توکن خریداری‌شده تتر است. به‌عبارت ساده‌تر، از آن‌جایی که رمزارز تتر روی بلاک‌چین‌های مختلفی مانند بیت‌کوین، ترون، اتریوم، ایاس و... با توکن‌های مربوط به هر یک از آن‌ها عرضه می‌شود، باید آدرس کیف‌پول دیجیتالی شما هم از نوع همان توکن باشد. درغیر این صورت پول و تتر شما از دست خواهدرفت.

همچنین قابل به ذکر است که خرید و فروش تتر به جز صرافی‌ها و سایت‌های معتبری همچون اکس‌اونیکس از اشخاص حقیقی نیز به‌صورت مستقیم امکان‌پذیر است. اما این روش، بسیار ناامن و خطرناک است و امکان کلاهبرداری در آن زیاد خواهدبود. خرید مستقیم از اشخاص حقیقی فقط برای افرادی که قصد ناشناس‌ماندن و عدم ثبت اطلاعات شخصی خود را دارند، مناسب است. بنابراین اگر برای امنیت و سرمایه‌ی خود ارزش ‌قائل هستید از صرافی‌های معتبر سطح شهر یا وبسایت‌های ذکرشده در بالا استفاده کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته