دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 خرداد 1403 - 10:26

ایجاد ۳ رشته جدید کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد بیضا

ایجاد ۳ رشته جدید کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد بیضا
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بیضا از افزایش سه رشته جدید کارشناسی ارشد در این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 917102

روح‌الله زارع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از افزایش سه رشته جدید کارشناسی ارشد به رشته‌های این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده و براساس ظرفیت‌های آموزشی، پژوهشی، استادان مجرب و متخصص و نیاز دانشجویان و جوانان منطقه، سه رشته تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی ارشد در این واحد دانشگاهی راه‌اندازی شد.

وی از پذیرش دانشجو از مهرماه امسال در رشته‌های جدید کارشناسی‌ارشد با عناوین مهندسی برق گرایش مدار‌های مجتمع الکترونیک، مهندسی برق گرایش افزاره‌های میکرو و نانوالکتریک و مهندسی عمران گرایش زلزله در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا خبر داد و افزود: هم‌اکنون در این واحد دانشگاهی هفت رشته در مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد و رشته‌های مهندسی عمران گرایش ساز‌های هیدرولیکی آب، معماری گرایش مسکن، مهندسی کامپیوتر گرایش نرم‌افزا، برنامه‌ریزی شهری منطقه‌ای و مدیریت شهری نیز از دیگر رشته‌های این واحد دانشگاهی در مقطع کارشناسی ارشد هستند. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا متذکر شد: داوطلبان برای ثبت‌نام در مقطع کارشناسی‌ارشد می‌توانند از طریق کنکور سراسری ارشد و طرح ویژه استعداد‌های درخشان، رشته‌های مورد علاقه خود را در این واحد دانشگاهی برای ادامه تحصیل انتخاب کنند.

زارع تأکید کرد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ می‌توانند از مهرماه امسال در این رشته‌ها مشغول به تحصیل شوند. در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا نزدیک به یک‌هزار و ۲۰۰ دانشجو در رشته‌های تحصیلی مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته