دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

چهره‌های مطرح سینما و هنر در جشنواره عکس «با انرژی» / از حمید جبلی تا هوتن شکیبا

چهره‌های مطرح سینما و هنر در جشنواره عکس «با انرژی»   از حمید جبلی تا هوتن شکیبا
چهره‌های مطرح سینما و هنر ایران برای ارزیابی و داوری آثار، به نخستین جشنواره «فیلم و عکس با انرژی» پیوستند.
کد خبر : 917077

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین جشنواره «فیلم و عکس با انرژی» که با دبیری حمید خانی از ۲۷ تا ۲۸ مرداد در تهران برگزار می‌شود، هیات داوران ۲ بخش فیلم و عکس خود را معرفی کرد.

با حکم دبیر جشنواره، مهدی آشنا عکاس با سابقه سینما و تئاتر به عنوان رئیس هیأت داوران این دوره از جشنواره منصوب شد.

در بخش فیلم نخستین جشنواره «فیلم و عکس با انرژی»، حسن معجونی، پریناز ایزدیار، رعنا آزادی‌ور، هدی زین‌العابدین و هوتن شکیبا از چهره‌های مطرح سینمای ایران کار ارزیابی و داوری آثار متقاضی حضور در این بخش از جشنواره را بر عهده گرفتند.

در بخش عکس جشنواره نیز کار ارزیابی و داوری آثار برعهده حمید جبلی، سیف‌اله صمدیان، محمود کلاری، فرهاد آئیش و مهدی پاکدل از هنرمندان مطرح سینما و هنر ایران است.

نخستین جشنواره «فیلم و عکس با انرژی» با هدف ترویج فرهنگ مصرف بهینه انرژی و آگاهی‌بخشی درباره اهمیت مصرف هوشمندانه برق و تأثیرات مثبت آن بر جامعه و محیط زیست، برگزار می‌شود.

آثار ارسالی به این جشنواره توسط هیأت داوران ارزیابی می‌شوند و به ۱۰ اثر برگزیده جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود. این جشنواره تلاش دارد بستری برای رقابت سالم و کشف استعداد‌های جوان در عرصه فیلم‌سازی و عکاسی فراهم کند.

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، دریافت آثار از ۲۸ خرداد آغاز می‌شود و هنرمندان عکاس و فیلم‌ساز از سراسر کشور می‌توانند از این تاریخ، آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

جزئیات بیشتر درباره نحوه ارسال آثار متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته