دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 خرداد 1403 - 13:50
جابرانصاری تأکید کرد؛

استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد برای تربیت نیروی انسانی مبتنی بر نیاز واحد‌های صنعتی

استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد برای تربیت نیروی انسانی مبتنی بر نیاز واحد‌های صنعتی
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان بر ضرورت استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد برای تربیت نیروی انسانی مبتنی بر نیاز واحد‌های صنعتی تأکید کرد.
کد خبر : 917000

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا جابرانصاری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان و جمعی از اعضای هیئت رئیسه واحد خرم‌آباد از شرکت ماشین‌سازی لرستان بازدید کردند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در این بازدید با تأکید بر اهمیت ارتباط علمی بین مراکز صنعتی استان و دانشگاه‌ها به بیان سیاست‌های کلان دانشگاه آزاد اسلامی براساس سند تحول و تأکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر استفاده از ظرفیت واحد‌های دانشگاهی در حل مسائل جامعه و تربیت نیروی انسانی ماهر و مبتنی بر نیاز واحد‌های صنعتی و بخش‌های مختلف پرداخت.

جابرانصاری با اشاره به ظرفیت‌های شرکت ماشین‌سازی در به‌کارگیری دانشجویان در طرح پویش گفت: با وجود این ظرفیت‌ها دانشجویان رشته فنی مرتبط می‌توانند در این واحد صنعتی به‌طور موثری به به‌کار گرفته شده و دانش‌آموختگانی ماهر و کارآمد تربیت شوند.

وی یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان آمادگی دارد در صورت نیاز امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی خود را در اختیار این واحد صنعتی قرار داده و علاوه بر این، به‌صورت شبکه‌ای از امکانات واحد‌های سایر استان‌ها نیز استفاده شود، در مقابل برخی واحد‌های فناور مستقر در مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی استان نیز از خدمات فنی این شرکت بهره‌مند شوند.

استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد برای تربیت نیروی انسانی مبتنی بر نیاز واحد‌های صنعتی

مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی لرستان هم در این بازدید با معرفی بخش‌های مختلف، توضیحاتی درباره عمده فعالیت‌های این شرکت بیان کرد.

حمید شیخی توضیح داد: شرکت ماشین‌سازی خرم‌آباد سال ۱۳۹۸ فعالیت مجدد خود را پس از واگذاری به هلدینگ خزر شروع کرد و اکنون به‌عنوان یکی از هفت شرکت زیرمجموعه این هلدینگ با استفاده از تجهیزات به‌روز در تولید و تأمین قطعات مکانیکی، مخازن تحت فشار و انواع مبدل‌های حرارتی، برای صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی در پروژه‌های کلان مشارکت دارد و ۳۰۰ نفر در این شرکت مشغول فعالیت هستند.

عضو هیئت‌مدیره شرکت ماشین‌سازی استان لرستان هم درراستای به‌کارگیری دانشجویان در قالب طرح پویش اعلام آمادگی و ابراز امیدواری کرد که در آینده‌ای با عقد تفاهم‌نامه و قراداد‌، گام‌های مثبتی درراستای ارتباط هرچه بیشتر بین دانشگاه آزاد اسلامی و این شرکت صنعتی برداشته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته