دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 خرداد 1403 - 13:20

دانشجویان دارای پایان‌نامه‌های کاربردی یک تا ۱۵ ماه کسری خدمت دریافت می‌کنند

دانشجویان دارای پایان‌نامه‌های کاربردی یک تا ۱۵ ماه کسری خدمت دریافت می‌کنند
رئیس مرکز تحقیقات و فناوری انتظامی یزد از یک تا ۱۵ ماه کسر خدمت طرح و مزایای مالی برای دانشجویان و استادان راهنمای پایان‌نامه‌های کاربردی خبر داد.
کد خبر : 916996

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری درباره جهاد علمی و مأموریت‌گرا شدن دانشگاه‌ها درراستای رفع چالش‌ها و تسریع حل مسائل امنیتی و دفاعی، نشست گفتمان‌سازی و ارتقای تعاملات با دانشگاه‌های سراسر کشور با عنوان طرح جهاد علمی در فرماندهی انتظامی با محور «فرصت‌ها، قابلیت‌ها، راهکار‌ها و انتظارات انتظامی استان یزد» از مقالات و پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری با حضور محمد مهدی کریم‌نژاد معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد و مسئولان و استادان دانشکده علوم انسانی و مهدی حمیدی رئیس مرکز تحقیقات و فناوری انتظامی یزد در سالن سردار سلیمانی این دانشگاه برگزار شد.

رئیس مرکز تحقیقات و فناوری انتظامی یزد در این نشست ضمن تشریح عملکرد دفتر تحقیقات، به تبیین اولیه طرح جهاد علمی پرداخت و بر ضرورت اهمیت پژوهش و تحقیقات در حل مسائل و چالش‌های مختلف، به‌خصوص در حوزه نقش پلیس تراز انقلاب، نقش پلیس در تحقق شعار سال و علوم شناختی تأکید کرد.

حمیدی اضافه کرد: در زمینه کاربردی کردن پایان نامه‌های ارشد و دکتری برای نیروی انتظامی، استادان می‌توانند موضوعات خود را مطرح کرده و پس از تصویب و دفاع در نیروی انتظامی استان یزد، دانشجویان از یک تا ۱۵ ماه کسر خدمت و استادان براساس قرارداد منعقد شده از مزایای مالی برخوردار شوند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه‌ها، بیان کرد: دانشگاه‌ها می‌توانند با همکاری و تعامل با دستگاه‌های اجرایی، در حل مسائل و چالش‌های مختلف کشور به‌خصوص در حوزه امنیت و فرهنگ جامعه و رفع ناهنجاری‌های اجتماعی نقش‌آفرینی موثری داشته باشند.

در این نشست استادان نظرات خود را در جامع‌نگری و در نظر گرفتن عوامل دیگر برای تأثیرگزاری نیروی انتظامی در جامعه بیان کردند و بحث و تبادل نظر انجام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته