دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 خرداد 1403 - 12:57

حسینی: خود مسئولان پرسپولیس هم نمی دانند با چه کسی مذاکره می کنند/ جاودانی تصمیمات اشتباهی گرفت+ فیلم

حسینی: خود مسئولان پرسپولیس هم نمی دانند با چه کسی مذاکره می کنند  جاودانی تصمیمات اشتباهی گرفت+ فیلم
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر می کنم خود مسئولان باشگاه هم نمی دانند با چه کسی مذاکره می کنند.
کد خبر : 916995

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدجلال حسینی در حاشیه کلاس مربیگری A آسیا در جمع خبرنگاران عنوان کرد:  مدرس کلاس همشهری من و استادی خیلی خوب است. امیدوارم بتوانیم از این کلاس در آینده استفاده کنیم.

مربی پرسپولیس درمورد جدایی اوسمار، گفت: هرسال برای پرسپولیس شرایط همین بوده و این مشکلات پیش آمده است. اوسمار خیلی زحمت کشید و تیم را قهرمان کرد. الان در جمع ما نیست. امیدوارم مدیران باشگاه تصمیم خیلی خوبی بگیرند، چون امسال کار خیلی سخت‌تر است. باید در آسیا از حق ایران دفاع کنیم. نمی‌دانم مالک جدید و مدیریت باشگاه چه برنامه‌ای دارند. باید تصمیم درست و قوی بگیرند.

حسینی درخصوص آخرین روند انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس و مطرح شدن نام اسکوچیج و یک گزینه ایتالیایی، گفت: هنوز خودشان هم در جریان نیستند که با چه کسی مذاکره می‌کنند. امیدوارم کارگروهی قوی خیلی زود تشکیل بدهند و تصمیم درست بگیرند. متاسفانه اتفاقی افتاده و زمان از دست می‌رود.

وی درمورد وضعیت ادامه همکاری با پرسپولیس، عنوان کرد: من قرارداد ندارم.

حسینی درخصوص اینکه آیا تمایل به تمدید قرارداد دارد، گفت: صددرصد. این برای هر کسی افتخار است.

وی درمورد اینکه اگر مانند کریم باقری به او پیشنهاد شود کار تیم را آغاز کند تا سرمربی جدید مشخص شود قبول می‌کند، گفت: الان تمام تمرکزم روی این کلاس است و تلاش می‌کنم مدرک A را بگیرم. این تصمیماتی نیست که درموردش صحبت کنیم. مطمئما کار بزرگی است که مدیریت باید انجام دهد. امیدوارم بتوانند در مسیر خوبی حرکت کنند.

حسینی درخصوص تمدید قرارداد برخی بازیکنان پرسپولیس، گفت: چند بازیکن قراردادشان تمام شده که مشکل بزرگی است. هنوز سرمربی نیست و باید انتخاب شود تا تمدیدی‌ها و جذب بازیکنان جدید مشخص شوند. زمان کمی است. به این فکر می‌کنم که بازی کردن در آسیا سخت شده و باید یک تیم قوی داشته باشیم.

وی درمورد کنایه‌هایی که به قهرمانی‌های پرسپولیس زده می‌شود، عنوان کرد: روز‌های سختی بود. قهرمان شدیم و هواداران همین الان هم می توانند خوشحالی کنند. نظرم این است که یکی از قویترین تیم‌های پرسپولیس باید بسته شود. اگر قرار است سال بعد در سه جام موفق باشد نباید زمان را از دست بدهند تا پرسپولیس مثل سال‌های گذشته در آسیا هم حرفی برای گفتن داشته باشد.

حسینی درخصوص باز شدن پرونده جدید مربوط به فساد در فوتبال، گفت: مطمئنم تا آخرش نمی‌روند و رسیدگی نمی‌شود. اگر بخواهند این کار را انجام بدهند پای خیلی‌ها گیر است. مثل همیشه، سال‌های گذشته هم آمدند و این کار را نکردند! امیدوارم یک نفر باشد که بتواند این کار را ادامه بدهد ولی فکر نکنم این اتفاق بیفتد.

وی درمورد ورود نهاد‌های خارج از مجموعه فوتبال، تاکید کرد: آنها هم این کار را انجام نمی‌دهند. متاسفانه فساد در فوتبال ریشه دوانده است.

حسینی در ارتباط با صحبت‌های جاودانی عضو کمیته انضباطی، گفت: اصلا گوش نکردم. خودش یکی از افرادی بود که باید در این سال‌ها تصمیم گیری می‌کرد ولی متاسفانه تصمیمات اشتباهی گرفت. امیدوارم این کار را انجام بدهند. ورود نهاد‌های بیرونی هم بهتر است ولی فکر نکنم این کار را انجام بدهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته