دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 خرداد 1403 - 22:13
وحیدی:

اجرای ۵۴۰۰ پروژه شهری شیراز با اعتبار ۱۸۰ همت نشان‌ از بالندگی کشور دارد

اجرای ۵۴۰۰ پروژه شهری شیراز با اعتبار ۱۸۰ همت نشان‌ از بالندگی کشور دارد
وزیر کشور با بیان اینکه بزرگراه شهید آیت‌الله رئیسی نمادی از هم‌افزایی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز است، اجرای ۵۴۰۰ پروژه شهری را نشان بالندگی و غرور ملی دانست.
کد خبر : 916954

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد وحیدی امروز پنجشنبه در بیست و ششمین مرحله از جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز، افتتاح بزرگراه شهید آیت‌الله رئیسی و بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح شهید امیرعبداللهیان، گفت: رئیس‌جمهور شهید نشان داد که روحانیت در تمام حوزه‌ها به ویژه خدمت رسانی به مردم همواره در صحنه هستند.

وی با تشکر از مدیران استانی و شهری فارس ادامه داد: این بزرگراه پروژه بسیار ارزشمندی است که با هم‌افزایی و مدیریت قوی و با ۲۲۰ میلیارد تومان تحقق یافته است و این نشان می‌دهد کشور ما به سرعت راه خود را به سمت پیشرفت طی می‌کند.

وزیر کشور تأکید کرد: یک عده نمی‌خواهند دستاورد‌های مدیریت شهری که نمایندگان مردم هستند را ببینند.

وزیر کشور افزود: انجام ۱۸۰ همت و ۵۴۰۰ پروژه در شهر شیراز، نشان دهنده بالندگی و رشد کشور است، اینها همه محصول ایستادگی مردم و نمایندگان مردم در شورا، شهرداری، مجلس و... است.

وزیر کشور گفت: امیدواریم ۱۵ کیلومتر مابقی این بزرگراه هم به خوبی تا اتصال به آزادراه شیراز-اصفهان پیش برود، همچنین همه کار‌های عمرانی باید با نگاه عالمانه به محیط زیست صورت بگیرد و این پروژه‌ها با همین روند پیش رفته‌اند.

وی بیان کرد: تمامی این اقدامات برای مردم شهیدپرور و از خودگذشته ماست و مردم ما دیده‌اند که در دولت سیزدهم و مجلس یازدهم، وقتی یکپارچه همه به فکر سازندگی باشند، این دستاورد‌ها حاصل می‌شود.

وزیر کشور امروز پنجشنبه برای افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آب رسانی به استان فارس سفر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته