دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 خرداد 1403 - 21:27
با حضور معاون دانشگاه آزاد اسلامی؛

دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا با شهرک صنعتی آراسنج تفاهم‌نامه امضا کرد

دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا با شهرک صنعتی آراسنج تفاهم‌نامه امضا کرد
دو مورد تفاهم‌نامه همکاری با حضور معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی، بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین‌زهرا و یک شرکت فناور این دانشگاه با شهرک صنعتی آراسنج منعقد شد.
کد خبر : 916950

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد علی‌اکبری معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی امروز به همراه اسماعیل زینالی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین و معاونان وی از امکانات و زیرساخت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین‌زهرا بازدید کرد.

مسئولان در این بازدید از امکانات و تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی و سایر امکانات مختلف واحد بوئین‌زهرا در راستای درآمدزایی‌های غیرشهریه‌ای ازجمله استخر پرورش ماهی، مرکز رشد واحد‌های فناور، خط تولید سیستم آبیاری زیرسطحی و شرکت پالا انرژی که تولیدکننده حلال‌های آزمایشگاهی است، دیدن کردند.

در ادامه جلسه‌ای با حضور میهمانان و اعضای هیئت علمی واحد بوئین‌زهرا در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد و علی‌اکبری با قدردانی از امکانات و شرایط مطلوب این واحد دانشگاهی، سیاست‌های جدید دانشگاه آزاد اسلامی درباره مأموریت محوربودن و دانشکده‌های موضوعی متناسب با شرایط، امکانات و ظرفیت‌های منطقه‌ای هر واحد دانشگاهی را بیان کرد.

در ادامه جلسه، تعدادی از اعضای هیئت علمی به بیان نظر خود پرداختند. بعد از جلسه پرسش و پاسخ، با توجه به مأموریت واحد بویین‌زهرا در دانشکده و مأموریت محوری سرای نوآوری مورد تقاضای این واحد دانشگاهی، مسئولان از شرکت «بهسم»، تولیدکننده انواع کود، سم و حشره‌کش مستقر در شهرک صنعتی آراسنج بازدید کردند و درپایان دو تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی بوئین‌زهرا و شرکت بهسم و شهرک صنعتی آراسنج منعقد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته