دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
شیروی:

400 خبرنگار از ۲۷ کشور برای پوشش اخبار انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند

400 خبرنگار از ۲۷ کشور برای پوشش اخبار انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند
مدیرکل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تاکنون بیش از ۴۰۰ تن از اصحاب رسانه‌های بین‌المللی مقیم و غیرمقیم از ۲۷ کشور برای پوشش اخبار انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرده‌اند.
کد خبر : 916935

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا شیروی مدیرکل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: روند دریافت درخواست‌های رسانه‌های بین‌المللی برای ورود به کشور به منظور پوشش اخبار انتخابات به تازگی آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: اداره‌کل رسانه‌های خارجی در کنار سایر نهاد‌های متولی برگزاری انتخابات تلاش خواهد کرد تا زمینه را برای برگزاری پرشور انتخابات و انعکاس درست اخبار مربوط به آن در رسانه‌های جمعی فراهم آورد.

شیروی افزود: معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر دارد نشست‌های مطبوعاتی را برای نامزد‌های انتخاباتی با حضور اصحاب رسانه‌های داخلی و بین‌المللی برگزار کند. همچنین تهیه و توزیع بسته‌های خبری برای اصحاب این رسانه‌ها در ایام انتخابات در دستور کار قرار دارد.

به گفته وی تاکنون بیش از ۴۰۰ تن از اصحاب رسانه‌های بین‌المللی مقیم و غیرمقیم از ۲۷ کشور برای پوشش اخبار انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی اظهار کرد: رسانه‌های بین‌المللی علاقه‌مند به پوشش اخبار انتخابات در روز‌های آینده نیز فرصت دارند، ضمن درخواست روادید مطبوعاتی از طریق سامانه الکترونیک وزارت امورخارجه، تقاضای خود برای پوشش چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری را از طریق پایگاه اینترنتی اداره‌کل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت کنند.

به گفته شیروی، تمهیداتی اندیشیده شده که بررسی این درخواست‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت گیرد.

شیروی تصریح کرد: تلاش ما در ایام برگزاری انتخابات بر این است که اخبار این رویداد مهم مردمی در رسانه‌ها به طور صحیح انعکاس یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته