دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 خرداد 1403 - 15:14

رشته دندانپزشکی در دانشگاه آزاد بابل راه‌اندازی شود

رشته دندانپزشکی در دانشگاه آزاد بابل راه‌اندازی شود
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم با کمک مسئولان شهرستان و استان رشته دندانپزشکی را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل راه‌اندازی کنیم.
کد خبر : 916907

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الا‌سلام مجتبی روحانی امام جمعه بابل در آیین نکوداشت سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی درتربیت و پرورش دانشجویان و نخبگان علمی و فرهنگی بسیار مؤثر و اثرگذار است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل دارای ظرفیت خوبی بوده و با مدیریت جهادی و انقلابی در سال‌های اخیر رشد چشمگیری کرده؛ خانواد مهمترین پشوانه دانشگاهیان بوده و در امنیت و آسایش فکر کارکنان اثر گذار است. مدیران دلسوز با برنامه‌های معنوی و اخلاقی برتوانمندی کارمندان و استادان در محیط کار هر آنچه بیفزایند موجب موفقیت مجموعه خواهد بود؛ بنابراین رمز موفقیت مایع سکونت و آرامش شماست و فضای علمی دانشگاه شاداب‌تر می‌شود.

رشته دندانپزشکی در دانشگاه آزاد بابل راه‌اندازی شود

امام جمعه بابل بیان کرد: تلاش شود سطح سواد و دانش دانشگاهیان مطابق سند تحول ارتقا یابد تا مشکلات جامعه و جوانان حل و بر طرف شود. تفکر، اندیشه و عظمت علمی استادان و دانشگاهیان می‌تواند در پویایی، حل مشکلات و معضلات شهر مؤثر باشد.

رشته دندانپزشکی در دانشگاه آزاد بابل راه‌اندازی شود

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی و عضو کمسیون بهدلشت ودرمان مجلس نیز گفت: فضای دانشگاه با حضور خانواده‌ها رنگ و بوی معنوی، اتحاد و همدلی بیشتری می‌گیرد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با این ابتکار و دعوت از خانواد‌ها در آئین تاسیس دانشگاه کار ایده ال و خداپسندانه‌ای کرد.

حسن حسن نتاج اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل دارای امکانات و از تجهیزات آزمایشگاهی خوبی بر خوردار است، کمک کنیم رشته پزشکی دوباره در این واحد دانشگاهی احیا شود. امیدواریم با کمک نمایندگان، امام جمعه و دیگر مسئولان شهرستان و استان رشته دندانپزشکی در این دانشگاه راه‌اندازی کنیم.

 وی بیان کرد: جامعه به پزشک و کادر درمان نیاز دارد و کمک به جامعه از مهنترین وظیفه ماست بابل دارای فرهیختگان و علمای بسیار ارزشمند بوده و دانشگاه آزاد بابل جز افتخارات این شهر است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل یک واحد موفق در شمال کشور است. امیدواریم بتوانیم با همفکری همکاران در مجلس شورای اسلامی از حقوق دانشگاهیان دفاع کنیم.

شهرستان بابل شهر علما و فقهای برجسته است

عضو کمسیون عمران مجلس نیز عنوان کرد: شهرستان بابل یک شهر مهم علمی منطقه و کشور بوده و در زمینه‌های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی، کشاورزی و اجتماعی نقش بسزایی در تعالی و شکوفایی منطقه دارد.

رشته دندانپزشکی در دانشگاه آزاد بابل راه‌اندازی شود

احمد فاطمی با تأکید بر اینکه شهرستان بابل شهر فرهیختگان، علما و فقهای برجسته است، ادامه داد: گرامیداشت نام و یاد مفاخر و نام آورانی، مانند مرحوم شیخ کبیر شیخ فقاهت و اصول و مرحوم نوشیروانی منشأ خیر کثیر برای مردم این شهرستان هستند.

برنامه محور بودن مهمترین عامل پیشرفت واحد بابل

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بابل نیز بیان کرد: مهمترین عامل پیشرفت واحد بابل برنامه محور بودن و همدلی در انجام کار‌های کاربردی و مؤثر بوده و تلاش کارکنان و فعالیت‌های علمی استادان قابل تحسین است.

سیدمیرالله حسینی اضافه کرد: در راستای تحقق سند تحول و تعالی دانشگاه با بهره‌گیری از نخبگان علمی و کمک مسئولان شهر ستان تلاش خواهیم کرد تا رشد جمعیت دانشجویی و در حوزه مدارس دانش‌آموزی را افزایش دهیم.

به گزارش آنا، در این آئین نکوداشت از همکاران تلاشگر بخش خدمات و امور نقلیه با اهدای لوح سپاس و هدیه کارت تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته