دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 خرداد 1403 - 14:30

مسیب زاده: ۱۰۰ بازیکن لیگ یک در فصل بعد سربازند/ نیروی زمینی تنها تیم صددرصد نظامی است

مسیب زاده: ۱۰۰ بازیکن لیگ یک در فصل بعد سربازند  نیروی زمینی تنها تیم صددرصد نظامی است
مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی گفت: تیم ما با دو میلیارد تومان به لیگ دسته اول صعود کردیم درحالی که برخی از تیم‌ها ۴۰ میلیارد هزینه کردند و صعود نکردند.
کد خبر : 916904

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ چنگیز مسیب زاده مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی در نشست خبری اظهار داشت: تا هفته آینده سرمربی خود را مشخص می‌کنیم و ۱۰۰ بازیکن لیگ یک در فصل بعد سربازند.

وی در خصوص قرارداد ابهری گفت: یکی از افتخارات ما این بود که با پتانسیل خوبی و با داشته های خودمان به لیگ دسته اول صعود کردیم. اینکه ابهری بماند یا برود دست خودش نیست بلکه به خواست ما است.

مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی افزود: به دلیل حذف قانون معافیت بازیکنان از سربازی تا سن ۲۸ سالگی، بازیکنان زیادی در فصل بعد سرباز هستند. طبق تحقیقاتی که داشتم فصل بعد ۱۰۰ بازیکن لیگ یک مشمول هستند. نیروی زمینی و فجرسپاسی باشگاه‌های نظامی لیگ یک هستند و بازیکنان باید در این دو باشگاه سربازی را بگذرانند.

وی افزود: نیروی زمینی و فجر دو تیم نظامی هستند و در لیگ دسته اول بازیکنان سرباز را جذب می کنند. ما به جای جذب دو، سه بازیکن شاخص به دنبال تشکیل یک تیم منسجم هستیم و در ۴۲ رشته ورزشی فعالیت داریم و خدا را شکر از لحاظ مالی هم مشکلی نداریم. 

سرهنگ مسیب زاده تأکید کرد: ما تنها تیم صددرصد نظامی هستیم و مابقی باشگاه‌ها درصدی از سهام خود را واگذار کرده‌اند. ما هدفمان این نیست که حتما قهرمان شویم بلکه ما می خواهیم حمایت کنیم از جوانان تا به بهترین شکل دوران مقدس سربازی را پشت سر بگذارند.

وی در مورد انتخاب سرمربی تیمش عنوان کرد: چند گزینه برای هدایت تیم مشخص کردیم و در حال بررسی هستیم تا ببینیم با توجه به صلاح برای نیروی زمینی به چه گزینه‌ای می‌رسیم. ما مشکلی برای مسائل مالی نداریم و سعی می‌کنیم با کمترین هزینه تیم‌داری کنیم‌. تیم ما با دو میلیارد تومان به لیگ دسته اول صعود کردیم درحالی که برخی از تیم‌ها ۴۰ میلیارد هزینه کردند و صعود نکردند. نیروی زمینی در همه شهرها طرفداران خود را دارد و امیدوارم حق تیم ما خورده نشود.

مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی درباره مسائلی که در تیم تکواندو ایجاد شد، عنوان کرد: در مورد تکواندو مشکلاتی داشتیم. متأسفانه به رقیبان بیشتر توجه داشتند و حق تیم ما خورده شد و نایب قهرمان شدیم. تصمیم گرفته بودیم که در تکواندو دیگه تیم‌داری نکنیم اما در دو سه هفته گذشته با اصرار ورزشکاران امسال هم تیم‌داری خواهیم کرد و به مسئولان فدراسیون می گویم. از فدراسیون هم درخواست می‌کنم آئین نامه را زودتر تصویب کنند.

وی درباره تیم امید نیروی زمینی گفت: تیم امید ما هم به خوبی کار خود را انجام می‌دهد و تست گیری را انجام می‌دهد. در باشگاه نیروی زمینی تست گیری به صورت رایگان است و هیچ ریالی دریافت نمی‌کنیم. هر کی که می‌گوید پولی دریافت می‌کنم شارلاتانی بیش نیست. ما بر اساس نیازهای خودمان بازیکن جذب می کنیم. حتی کسانی که رزومه ندارند هم با کیفیت خوب جذب می‌کنیم.

سرهنگ مسیب زاده در مورد حق رشد تیم‌های این باشگاه گفت: در رابطه با حق رشد طبیعتا بازیکنی که باشگاهی نداشته و از سمت ما راهی تیم دیگری می‌شود قطعا مبلغی را به عنوان حق رشد از آن باشگاه دریافت می‌کنیم. ما در تمام رشته‌های رزمی تیم‌داری می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته