دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 خرداد 1403 - 12:53

طرح حامیم وارد عرصه‌های مهم کشور می‌شود

طرح حامیم وارد عرصه‌های مهم کشور می‌شود
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: طرح حامیم در مسیر نیرو‌سازی فعال و مؤثر در عرصه‌های متعدد سیاسی و اجتماعی همانند طرح ولایت وارد عرصه‌های مهم کشور خواهد شد.
کد خبر : 916891

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه‌های استان بوشهر با حضور در شهرستان جم در بازدید از مراکز آموزش عالی این شهرستان در نشستی با مسئولان این شهرستان در زمینه برنامه‌های مختلف دفتر نهاد از جمله دوره‌های دانش افزایی، ازدواج دانشجویی، و اقامه نماز، طرح‌های آموزشی و ... دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام مسعود داستار مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در این نشست اظهار کرد: توان علمی، راهبردی، فرهنگی و مدیریتی دانشگاه، برای مردم شهرستان جم و صنایع مستقر در این بخش از استان، خدمات ماندگاری ارائه داده است.

وی موقعیت و ظرفیت علمی دانشگاه جم را عاملی مهم در تبدیل شدن این دانشگاه از مرکز به واحد برشمرد و عنوان کرد: بسیاری از مدیران کنونی، تربیت یافتگان مکتب دانشگاه هستند پس باید این ظرفیت با حمایت‌های همه جانبه تقویت شود.

دبیر کمیته استانی طرح حامیم استان بوشهر با ارایه گزارشی از روند اجرایی این طرح گفت: طرح حامیم، رشد و بلوغ فکری علمی و مطالبه‌گری و تقویت روحیه دینی و انقلابی جوانان را هدف قرار داده تا ابتدا در فضای دانشگاه سپس جامعه و در نهایت بخش اداره امور کشور مورد استفاده قرار گیرند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: طرح حامیم در مسیر نیرو سازی فعال و موثر در عرصه‌های متعدد سیاسی و اجتماعی همانند طرح ولایت وارد عرصه‌های مهم کشور خواهد شد. در حقیقت وقتی دولتی مردمی تشکیل می‌شود، برای تقویت نیازمند جوانانی انقلابی، عالم و مؤمن است که بی شک نیرو‌های رشد یافته در طرح‌هایی، مانند حامیم جوانان را آماده پذیرش این مسئولیت‌های خطر خواهد کرد.

اثرگذاری دانشگاهیان میان آحاد جامعه غیرقابل انکار است

فرماندار جم نیز با بیان اینکه حضور در کنار علما و اندیشمندان دانشگاهی، یک توفیق و دلگرمی است، عنوان کرد: سه مرکز علمی شهرستان، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و دانشگاه فنی مهندسی، موجب امیدواری برای مردم منطقه است.

سیدعلی هاشمی با اشاره به تأسیس پردیس دانشگاه ازاد اسلامی عسلویه در دوره مدیریتی وی، مطرح کرد: دانشگاه وزنه علمی در هر شهرستان است بی شک دانشگاهیان در برگزاری انتخابات و افزایش مشارکت مردم و نیز افزایش اگاهی ها، نقش مؤثری دارند.

وی بیان کرد: اثرگذاری واعتبار دانشگاهیان میان آحاد جامعه غیرقابل انکار است و الگوپذیری آحاد جامعه از اندیشمندان ظرفیتی است که مراکز علمی در اختیار مدیران قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته