دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس مرکز جوانی جمعیت خبر داد؛

تجلیل از برترین‌های جوانی جمعیت در دانشگاه‌های علوم پزشکی

تجلیل از برترین‌های جوانی جمعیت در دانشگاه‌های علوم پزشکی
رئیس مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت با اشاره به اهمیت اجرای قانون جوانی جمعیت گفت: روز گذشته در اجلاس روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور از برترین‌های جوانی جمعیت تجلیل شد.
کد خبر : 916874

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، صابر جباری فاروجی  با بیان اینکه امسال برای دومین بار در اجلاس روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی از برترین‌های جوانی جمعیت تجلیل شد، گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی کرمان، کاشان و تهران حائز رتبه عالی یا مدال طلا جوانی جمعیت شدند.

وی ادامه داد: همچنین باتوجه به عملکرد مناسب در راستای اجرای این قانون، دانشگاه‌های علوم پزشکی شهرکرد، قم، گناباد و کرمانشاه نیز حائز رتبه خیلی خوب یا مدال نقره شدند و دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، نیشابور، دزفول، خلخال، تربت حیدریه و فسا نیز رتبه خوب یا مدال برنز را به خود اختصاص دادند.

رئیس مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت تصریح کرد: وزیر بهداشت از ابتدای اجرای قانون جمعیت همواره بر تشویق نیرو‌های بهداشتی که در این زمینه فعالیت داشته و عملکرد مطلوبی داشته اند، تاکید دارد که در مراسم روز گذشته نیز ۴ بهورز و مراقب سلامت که بهترین عملکرد را داشته اند، مورد تشویق واقع شدند.

جباری در ادامه به ذکر اسامی نیرو‌های بهداشتی فعال در زمینه جوانی جمعیت پرداخت و افزود: فرشته جهانی، مراقب سلامت پایگاه سلامت امام سجاد (ع) دانشگاه علوم پزشکی آبادان، مریم جوشنی تیزکانلو، بهورز خانه بهداشت کشف دانشگاه علوم پزشکی مشهد، حمیده عبداللهی، مراقب سلامت مرکز جامع خدمات سلامت رضوی دانشگاه علوم پزشکی قم و زهره نصرالله نژاد، مراقب سلامت پایگاه سلامت دکتر هادیان دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه در کشور برتر بودند که یکی از آنها با حضور در مراسم، لوح و جایزه خود را از وزیر بهداشت دریافت کرد.

وی تاکید کرد: شاخص‌های معاونت بهداشت وزارت بهداشت برای انتخاب نیرو‌های بهداشت فعال در زمینه جوانی جمعیت شامل تعداد مشاوره‌های فرزندآوری در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲، موالید حاصل از مشاوره‌های انجام شده و تعداد مادران باردار تحت پوشش این نیرو‌ها بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته