دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 خرداد 1403 - 10:39

وزیر کشور: طرح نور از بزرگترين افتخارات فراجا است

وزیر کشور: طرح نور از بزرگترين افتخارات فراجا است
وزير کشور در بيست و هفتمين همايش سراسری فرماندهان، معاونان و روسای فراجا گفت: طرح نور از بزرگترين افتخارات فراجا است.
کد خبر : 916855

 به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد وحیدی در بیست و هفتمین همایش سراسری فرماندهان، معاونان و روسای فراجا که در ستاد فراجا برگزار شد، اظهار داشت: در روز‌های سخت پس از حادثه هجران جمعی از نخبگان و برجستگان کشورمان به ویژه رئیس جمهور محبوب و مردمی هستیم، فردی که جان خود را در راه خدمت به مردم هدیه کرد.

وی با بیان اینکه از دست دادن چنین شخصیتی بار سنگینی را برای کشور همراه داشت، اضافه کرد: در هر محلی که پس از شهادت این عزیز مراجعه می‌کنم لیست خدمات و اقدامات صورت گرفته توسط ایشان مشاهده می‌شود، ایشان کشور را در این مدت کوتاه مسئولیت در مسیر رشد و پیشرفت قرار داده بود.

وزیر کشور ادامه داد: شخص رئیس جمهور شهید در این مدت کوتاه مسئولیت خود از بخش‌های مختلف مجموعه انتظامی بازدید کرده بود و از نزدیک با ماموریت‌های این سازمان آشنایی کامل داشت.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: دشمنان از مدت‌ها پیش به دنبال القای جدایی میان مسئولان و مردم بودند که همگی مشاهده کردیم که در تشییع این شهدای بزرگوار همبستگی با نظام و رهبری و مسئولان مشخص شد.

وی ادامه داد: این حضور مردم برای فراجا به عنوان عنصر تامین کننده امنیت و نظم بخشی بسیار حائز اهمیت بوده و جا دارد از اقدامات همکاران خود در مجموعه فراجا تشکر داشته باشم.

وحیدی با بیان اینکه فراجا نهادی انقلابی و در بطن مردم است اظهار داشت: این نیروی خدوم امروز مورد اعتماد مردم و در تبیین بسیاری از مسائل حضوری پر رنگ دارد که به سهم خودم از این اقدامات انجام شده تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: امروز فراجا به نوعی عادت به انجام اقدامات بزرگ دارد و این امر برای فراجا یک دستاورد محسوب می‌شود و در بسیاری از ماموریت‌ها این آزمون بزرگ را به درستی پشت سر گذاشته است.

وزیر کشور با بیان اینکه فراجا سازمانی انتظامی و امنیتی و در عین حال سازمانی فرهنگی، اجتماعی و مردمی است، گفت: مجموعه انتظامی کشور حافظ ارزش‌ها و حامی گسترش فضائل اخلاقی در کشور است.

این مقام مسئول اضافه کرد: در انتخابات پیش رو که به نوعی مردم سالاری دینی است فراجا وظیفه تامین امنیت را بر عهده دارد و امیدواریم همانند انتخابات قبلی که با مدیریت و تلاش شبانه روزی عزیزان در این مجموعه به خوبی پشت سر گذاشتیم شاهد برگزاری با شکوه و در امنیت باشیم.

وحیدی در ادامه به اجرای طرح نور توسط فرماندهی انتظامی کشور اشاره کرد و گفت: جامعه امن با داشتن حاکمیت فضائل اخلاقی در کنار اعمال قانون و انضباط اجتماعی میسر خواهد شد و این طرح بر همین مبنا و در راستای قانون مداری و آرامش مردم و رعایت هنجار‌ها اجرا می‌شود.

وی افزود: هنگامی که جامعه‌ای امن و مردم در آرامش باشند از خانواده‌ها صیانت و ارزش‌های معنوی و انقلابی در بین مردم نهادینه خواهد شد و اینها همه با هویت ایرانی اسلامی و انقلابی محقق می‌شود.

وزیر کشور ادامه داد: برخی سئوال می‌کنند که چرا فراجا به این موضوع ورود کرده که باید اعلام کنم این اقدامات فراجا در راستای اجرای قانون و صیانت از خانواده دین و آرمان‌های انقلاب محسوب می‌شودو به نوعی می‌توان گفت طرح نور از بزرگترین افتخارات فراجا است.

وی در پایان به دیگر ماموریت‌های فراجا و لزوم استمرار آنها اشاره کرد و گفت: برخورد با قاچاقچیان سلاح و مهمات و خودرو‌های شوتی قاچاق کالا و مواد مخدر از دیگر مواردی است که فرماندهی انتظامی باید مقتدرانه با آنها برخورد کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته