دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 خرداد 1403 - 20:20

حملات موشکی جدید حزب‌الله لبنان علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی

حملات موشکی جدید حزب‌الله لبنان علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی
حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از ۵ عملیات جدید خود علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.
کد خبر : 916816

به گزارش گروه سیاست خبرگزای علم و فناوری آنا، اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در چارچوب پاسخ به ترور اجراشده از سوی دشمن صهیونیست در شهرک جویا و زخمی شدن غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۵:۴۰ عصر روز چهارشنبه دوازدهم ژوئن ۲۰۲۴ موضع برکه ریشا را با موشک‌های برکان هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

علاوه بر این بر اساس اعلام حزب‌الله لبنان مواضع صهیونیستی «جل العلام» و «حانیتا» در شمال سرزمین‌های اشغالی نیز از سوی رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان هدف حملات خمپاره‌ای قرار گرفتند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در چارچوب پاسخ به ترور اجراشده از سوی دشمن صهیونیست در شهرک جویا و زخمی شدن غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۵:۰۵ عصر روز چهارشنبه دوازدهم ژوئن ۲۰۲۴ موضع حدب یارین را با موشک‌های برکان هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

علاوه بر این استحکامات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی در موضع «خربه ماعر» و همچنین نظامیان استقراریافته در اطراف آن از سوی رزمندگان حزب‌الله لبنان با موشک‌های کاتیوشا مورد هدف قرار گرفتند.

با احتساب این ۵ عملیات، حزب‌الله لبنان طی روز جاری ۱۷ عملیات را علیه نظامیان، جنگ‌افزارها و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته