دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 خرداد 1403 - 18:08

امیر دریادار ایرانی: به‌زودی شاهد الحاق‌هایی در حوزه دریایی خواهیم بود

امیر دریادار ایرانی: به‌زودی شاهد الحاق‌هایی در حوزه دریایی خواهیم بود
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: به زودی شاهد الحاق‌هایی در حوزه دریایی خواهیم بود و حضور موثر در همه اقیانوس‌ها نیز در دستور کار ما قرار دارد.
کد خبر : 916796

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرکز آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش در سیرجان اظهار داشت: ما در حوزه‌های عملیاتی، پیشرفت‌های خوبی را در نیروی دریایی داشته‌ایم و در حوزه‌های عملیاتی، الحاق‌هایی را داریم و همچنان در نقطه اقتدار و پبشرفت ایستاده‌ایم.

وی افزود: به زودی شاهد الحاق‌هایی در حوزه دریایی خواهیم بود و حضور موثر در همه اقیانوس‌ها نیز در دستور کار ما قرار دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش بیان داشت: موفقیت‌های ما، موفقیت‌های مردم و کشور است؛ چرا که ما ویترین کشور در صحنه بین‌المللی هستیم و نوع فعالیت و حضور ما به گونه‌ای است که عمدتا در خارج از مرز‌ها حضور داریم.

این مسئول افزود: انعکاس مأموریت ناوگروه ۸۶ که همرزمان یک مأموریت تاریخی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام دادند، تماما تلاش‌های شبانه روزی عزیزان ما در همه رسانه‌ها بود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد:‌ ما در حوزه پهپادی هم به پهپادهای پیشرفته دست یافته ایم و ارتقای توان رزم نیروی دریایی در حوزه پهپاد، موجب افزایش اقتدار دریایی ایران شده است.

وی از رزمایش بزرگ کشور در عرصه انتخابات گفت و بیان داشت: انتخابات، عرصه حضور مقتدرانه ملت ایران است و یکی از عرصه‌هایی است که ملت ایران همیشه با اقتدار در آن حضور پیدا کردند و این بارهم باشکوه‌تر از همیشه انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

در پایان این مراسم تودیع و معارفه فرمانده مرکز آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش برگزار شد و  ناخدایکم مصطفی گرامی به عنوان فرمانده جدید معرفی و از خدمات امیردریادار دوم حسین قنبری فرمانده سابق این مرکز تجلیل و قدردانی شد.‌

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته