دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 خرداد 1403 - 14:03
دارنده رتبه تک‌رقمی آزمون کارشناسی‌ارشد:

بدون ناامیدی از پستی و بلندی‌ها عبور کردم/ با مطالعه تخصصی و هدفمند تک‌رقمی شدم

بدون ناامیدی از پستی و بلندی‌ها عبور کردم  با مطالعه تخصصی و هدفمند تک‌رقمی شدم
دارنده رتبه تک‌رقمی آزمون کارشناسی‌ارشد با بیان اینکه بدون ناامیدی از پستی و بلندی‌ها عبور کردم، عنوان کرد: با مطالعه تخصصی و هدفمند موفق شدم رتبه تک‌رقمی را کسب کنم.
کد خبر : 916770

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، با اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی‌ارشد و شروع زمان انتخاب رشته، ملیکا دانشمند موفق شد در دو زیرمجموعه رشته علوم ورزشی به رتبه ممتاز و تک‌رقمی دست پیدا کند.

دانشمند ۲۲ ساله دانشجوی ترم آخر رشته علوم ورزشی و ورودی سال ۱۳۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان (خوراسگان) است.

دانشجوی رشته علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) و رتبه برتر آزمون کارشناسی ارشد درباره این موفقیت به خبرنگار آنا گفت: هدف اصلی‌ام این است که با تلاش و ممارست به مدارج بالای رشته علوم ورزشی دست یابم.

وی درباره اینکه برای دستیابی به چنین رتبه‌ای چقدر زمان گذاشتید؟ چنین پاسخ داد: از تابستان گذشته اوقات آزاد را برای مطالعه تخصصی و مبتنی بر این رشته گرایش گذاشتم، از آذر هم مطالعه کنکور را آغاز کرده و کم‌کم ساعات مطالعه را زیاد کردم و در ماه آخر (بهمن‌) بسیار جدی و مصمم به مرور دروس پرداختم، البته در چند ماه اخیر از ورزش و تمرینات غافل نبوده و همیشه باشگاه و تمرینات خود را پیگیری می‌کردم و همین موضوع موجب افزایش انگیزه من در دستیابی به موفقیت شد.

دانشمند در پاسخ به سؤال دیگر که به کدام گرایش رشته علوم ورزشی علاقه بیشتری داشتید؟ عنوان کرد: به رشته آسیب‌شناسی و حرکات اصلاحی علاقه بسیاری دارم، چراکه حیطه تخصصی بازتوانی و درمان که یکی از مهم‌ترین و بهترین بخش‌های این رشته است، البته این نظر شخصی من است و هرکدام از گرایش‌ها ویژگی‌های شغلی و حیطه‌های کاری مخصوص به خود را دارند.

وی، تأثیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) و زیرساخت‌های دانشکده علوم ورزشی را در موفقیت خود اینگونه برشمرد: به هر صورت دانشجوی این دانشگاه هستم، طرز تفکر، تلاش برای رسیدن به موفقیت و تصمیم‌سازی برای پیشرفت با مشاهده نمونه‌های عینی و الگو‌های موفق در این دانشگاه و دانشکده شکل گرفته، ضمن اینکه از نظر امکانات، زیرساخت‌های ورزشی و سطح علمی استادان و پیگیر بودن آنها در شرایط خوبی برای رسیدن به موفقیت قرار داریم و عملاً به دلیل سطح بالای این رشته در این دانشگاه است که آن را برای تحصیل انتخاب کردم.

دانشجوی رشته علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) و رتبه برتر آزمون کارشناسی ارشد، نقش استادان در موفقیت خود را هم اینگونه بیان کرد: استادان دانشگاه که من طی دوران تحصیلم افتخار شاگردی آنان را داشتم، همواره وجودشان قوت قلبی برای من بوده، چراکه راهنمایم در کسب علم بودند و اعتماد به نفس لازم برای رسیدن به موفقیت را در من تقویت کردند.

دانشمند به دانشجویان کارشناسی رشته علوم ورزشی که اهدافی برای موفقیت دارند، توصیه کرد که با عشق و علاقه درس بخوانند؛ چراکه هرکاری که با علاقه همراه باشد نتیجه خواهد داد، از فرصت حضور در دانشگاه و در کنار استادان استفاده کنند و پایه علمی خود را تقویت کنند و قطعاً در هر مسیری، پستی و بلندی وجود دارد، اما مهم این است که ناامید نشویم و با اعتماد به نفس در مسیر موفقیت گام برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته