دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برگزاری جشنواره «مادر و کودک» با همکاری مناطق ۲۲ گانه

برگزاری جشنواره «مادر و کودک» با همکاری مناطق ۲۲ گانه
نخستین جشنواره «مادر کودک» در بوستان بانوان منطقه ۱۶ به مدت ۴ روز در حال اجراست.
کد خبر : 916760

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا،  پریسا موسی نژاد معاون امور هنری و اوقات فراغت با اعلام خبر برگزاری جشنواره «مادر و کودک» اظهارکرد: به دلیل مناسب بودن فضای بوستان بانوان برای مادران و کودکان در منطقه ۱۶، نخستین جشنواره «مادر و کودک» در این بوستان در حال برگزاری است.

موسی ‏نژاد با اشاره به اهداف این جشنواره افزود: فراهم سازی زمینه ارتقای سلامت جسمی و روحی مادران و کودکان، ایجاد زمینه مناسب جهت پرورش و رشد کودکان از لحاظ عاطفی، حسی و حرکتی وهمچنین شناختی از طریق بازی‌های ورزشی، اجرای فعالیت‌های هنری و فکری از طریق بازی‌های گروهی با همسالان، گسترش و توسعه بازی‌های ورزشی و فعالیت‌های مختلف در بوستان‌های بانوان و در واقع افزایش نشاط اجتماعی مادر و کودک در سطح جامعه از اهداف مهم این جشنواره است.

وی با اشاره به روند ثبت نام شهروندان در این جشنواره هم خاطرنشان کرد: بعد از نامه نگاری با مناطق ۲۲ گانه، اطلاع رسانی و انتشار پوستر از طریق مناطق انجام و ثبت نام‌ها صورت گرفت. از هر منطقه ۱۲۰ نفر شرکت کننده در این جشنواره به ثبت رسیده که استقبال بی نظیر بوده است.

موسی‏ نژاد ادامه داد: در جشنواره «مادر و کودک»، گذر‌های مختلفی طراحی شده است؛ مثل گذر‌های بازی‌های مادر و کودک، فعالیت‌های فرهنگی، بازی‌های فکری و همچنین غذا‌های سالم.

وی یادآورشد: گروه «نفس‌های تازه شهر» هم که جزو گروه‌های مخاطب اداره کل امور زنان و خانواده هستند، در این جشنواره حضور دارند. همچنین در کنار گذر‌های مختلف، ایستگاه‏های محیط زیست، بازی‏های فکری، خوردنی‎های سالم و. در نظر گرفته شده است. شرکت کنندگان در این جشنواره می‌توانند از امکانات فضای ورزشی بوستان بانوان با ۵۰ درصد تخفیف بهره ‏مند شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته