دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 خرداد 1395 - 09:55
در گفت‌وگوی اختصاصی با آنا

باهنر: سردار سلیمانی کاندیدای اصولگرایان برای انتخابات 96 نیست

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری اعلام کرد: سردار قاسم سلیمانی کاندیدای اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نیست.
کد خبر : 91676

محمدرضا باهنر، رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره اینکه «آیا اخبار مربوط به کاندیداتوری سردار قاسم سلیمانی برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 صحت دارد و آیا ایشان گزینه اصولگرایان است یا خیر؟» اظهار کرد: سردار سلیمانی در در نشست فراکسیون ولایت حضور داشته است، اما وی کاندیدای اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نیست.


وی در ادامه افزود: آقای سلیمانی به وظایف خودش عمل می‌کند، ضمن اینکه اصولگرایان هیچ فردی را مانند ایشان و دیگر شخصیت‌های سیاسی یا نظامی سراغ ندارند تا برای انتخابات آماده کنند.


باهنر با اشاره به اینکه «اصولگرایان هنوز درباره معرفی اشخاص به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری تصمیم‌ جدی نگرفته‌اند»، تأکید کرد: تا اطلاع ثانوی اصولگرایان تصمیمی درباره اشخاص حتی سردار سلیمانی اتخاذ نکرده‌اند، اما وی کاندیدای اصولگرایان نیست و همانطور که گفتم آقای سلیمانی وظایف خودش را دارد و به آن‌ها عمل می‌کند.


دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در ادامه این گفت‌وگو در پاسخ به این سؤال که «ارزیابی شما از عملکرد خودسرهای مدعیان ولایت در مقابل سخنرانی یادگار امام در مراسم 14 خرداد، با وجود فرمایش‌‌های رهبر انقلاب چیست؟»، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در گذشته و حتی در دانشگاه امام حسین (ع) چنین اقداماتی را محکوم کرده بودند و بارها مخالفت خودشان را با این‌گونه رفتارها اعلام کرده‌اند.


وی در پاسخ به این که «پس چرا گوش خودسرها بدهکار نیست؟»، اضافه کرد: خودسرها و هر فرد دیگری باید سخنان ایشان را فصل‌الخطاب قرار دهند، اما باید از خودشان (خودسرها) بپرسید که چرا به بیانات رهبر انقلاب بی‌توجهی هستند.


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، 14 خردادماه همزمان با سالروز ارتحال امام خمینی(ره)، عده‌ای با شعارهای سازمان‌دهی شده در سراسر سخنرانی سید حسن خمینی، سعی در اخلال در سخنرانی یادگار امام داشتند. جمعی از افراد نیز در محوطه مرقد مطهر، شعار «مرگ بر منافق» سردادند.


گفت‌وگو از: علی فراهانی


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته