دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
شهرام دبیری:

شورای عالی استان‌ها عصاره جامعه ۱۲۷ هزار نفری شورا‌های کشور است

شورای عالی استان‌ها عصاره جامعه ۱۲۷ هزار نفری شورا‌های کشور است
نشست هم‌اندیشی اعضای شورای عالی استان‌ها با حسین دهقان رئیس بنیاد مستضعفان برگزار شد.
کد خبر : 916759

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در این نشست، شهرام دبیری رئیس شورای عالی استان‌ها با تسلیت شهادت رئیس‌جمهور مردمی آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان، گفت: رئیس‌جمهور شهید ما، در راه خدمت به مردم به شهادت رسید و قطعاً نام و یاد ایشان و خدمات ماندگار آن عزیز، در حافظه مردم ثبت شده و مردم با حضور در تشییع شهیدان خدمت، نشان دادند، قدردان خادمان خود هستند.

وی با خیرمقدم به سردار دهقان رئیس بنیاد مستضعفان، گفت: ایشان از مدیران توانمند، خوشفکر و انقلابی کشور هستند که در مسئولیت‌های مختلف، خوش درخشیده و منشأ خدمات فراوان به نظام و مردم بوده‌اند.

رئیس شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: شورای عالی استان‌ها، بالاترین نهاد شورایی کشور است که ۷۵ عضو دارد و عصاره جامعه ۱۲۷ هزار نفری شورا‌های کشور هستند.

دبیری خاطرنشان کرد: مأموریت‌های شورای عالی استان‌ها و بنیاد مستضعفان به هم نزدیک است؛ بنیاد مستضعفان در راستای محرومیت‌زدایی، در زمینه مسکن محرومان، فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی، سلامت، اشتغال زایی اقدامات موثر و ماندگاری انجام داده است و شورای عالی استان‌ها نیز وظیفه رفع تبعیض را دارد که این خود باعث می‌شود، بتوانیم همکاری خوبی در کنار هم داشته باشیم.

رئیس شورای عالی استان‌ها در پایان، تصریح کرد: ما در شورای عالی استان‌ها اعلام آمادگی می‌کنیم در کنار بنیاد مستضعفان باشیم و در تعامل با یکدیگر، رضایت مردم را جلب کنیم و هدف همه ما هم این است که مردم رضایت داشته باشند و امیدشان به نظام بیشتر شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته