دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نظارت بر داروخانه‌ها هوشمند می‌شود

نظارت بر داروخانه‌ها هوشمند می‌شود
مدیر راهبری و پایش امور استان‌های سازمان غذا و دارو، بر استفاده از سامانه‌های هوشمند در نظارت و بازرسی از داروخانه‌ها تاکید کرد.
کد خبر : 916747

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، عباس مهدیزاده، در نشست معاونین و مدیران غذا و داروی کلان منطقه یک، تاکید کرد: برگزاری چنین جلساتی در راستای پیشبرد اهداف کلان منطقه مفید است.

وی به شعار سال اشاره و تعهدات سازمان و غذا و دارو در تسهیل ارائه مجوزها را یادآوری کرد و افزود: این امر در سال جدید بسیار جدی گرفته شده و متولیان هر حوزه تمام توان خود را به کار گرفته اند تا در کمترین زمان ممکن با ارائه تسهیلات لازم شرایط و زمینه فعالیت سرمایه گذار فراهم شود؛ لذا این انتظار وجود دارد که معاونت‌های غذا و دارو هم با همان سرعت و انرژی ستاد به این خواست مهم رهبری جامه عمل بپوشانند.

مهدیزاده، محصولات کشاورزی متنوع تولید شده هر منطقه را از توانمندی‌های بومی آن مناطق برشمرد و گفت: برای استفاده مناسب از چنین ظرفیت‌هایی می‌بایستی بر توانمند سازی آزمایشگاه‌ها نیز اهتمام بورزیم.

وی افزود: بر آن هستیم تا جلسات قطب بتواند چندین موضوع را به عنوان تجربه مهم کشوری در منطقه عملیاتی نموده و بتواند فراورده‌های متنوعی را به عنوان محصولات اصلی و بومی این مناطق، ساماندهی کند.

مدیر راهبری و پایش امور استان‌های سازمان غذا و دارو گفت: استفاده از سامانه‌های هوشمند و ایجاد داشبورد در بازرسی داروخانه‌ها به جای بازرسی فیزیکی با نیروهای کمتری می‌تواند به کنترل و اولویت بندی نظارت بر داروخانه کمک کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته