دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 خرداد 1403 - 15:05
معاون روابط عمومی و رسانه ارتش:

روابط عمومی ارتش قلب تپنده‌ای برای همراهی مردم و نیروهای مسلح است

روابط عمومی ارتش قلب تپنده‌ای برای همراهی مردم و نیروهای مسلح است
معاون روابط عمومی و رسانه ارتش گفت: روابط عمومی ارتش قلب تپنده‌ای برای همراهی مردم و نیروهای مسلح است.
کد خبر : 916740

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  امیر سرتیپ دوم سید حسن ابوترابی، معاون روابط عمومی و رسانه ارتش در همایش مسئولان روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران که صبح امروز (چهارشنبه)، در مرکز همایش‌های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، ضمن اشاره به نقش روابط عمومی در نیروهای مسلح و ارتش کشورهای مختلف، گفت: ارتباط با جامعه، اطلاع‌رسانی، برگزاری رویدادها، افزایش روحیه نیروها، مدیریت بحران، تصویرسازی مثبت و ایجاد ارتباطات داخلی موثر از جمله وظایف روابط عمومی ارتش‌های جهان است و به عنوان ابزار ارتباط بین نیروهای مسلح و جامعه عمل می‌کند.

امیر سرتیپ دوم ابوترابی خاطرنشان کرد: در ایران اسلامی، ارتش یک نیروی صرفاً تهاجمی نبوده و ساختار آن محدود به مبانی و وظایف کلاسیک ارتش‌ها نیست؛ ارتش جمهوری اسلامی ایران از جنس مردم، برای مردم و در خدمت مردم است.

معاون روابط عمومی و رسانه ارتش با اشاره به حضور ارتش در حوزه‌های دفاع و جنگ، بحران و امداد، سازندگی و بازسازی، خدمت‌رسانی به محرومان و عرصه‌های اجتماعی، اظهار کرد: عملکرد و دستاوردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران همیشه با اعتماد و افتخار مردم ایران نسبت به بدنه این نیرو، معنا پیدا کرده است.

وی در ادامه افزود: مردم شریف ما می‌دانند که در وجب به وجب مرزهای خاکی این کشور و در آب‌های خلیج فارس و دریای خزر، مردانی از جنس فولاد و ایثار به نگاهبانی از حریم حرمت این سرزمین ایستاده‌اند؛ تمام این وظایف بخشی از فرهنگ عاشورایی ارتش است که نه فقط با تجهیزات، که با شور حسینی برپا شده ا تا به هنگام هرگونه بحران، با اتکا به قدرت دفاعی و حمایت مردم، توان پاسخگویی به هر نوع تهدید رزمی یا طبیعی را داشته باشد.

امیر سرتیپ دوم ابوترابی تصریح کرد: نقش روابط عمومی در ارتش به مانند یک پل ارتباطی برای تعامل شفاف و جلب اعتماد مردم است تا خون شهدا و از جان گذشتگی جانبازان و ایثارگران در راه ایران اسلامی به چشم و نظر مردم برسد. چرا که این امر نخستین گام همبستگی ملی در راه اعتلای نام ایران و ذخیره این توان زمان‌هایی است که اقتدار ما به منصه ظهور کشیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نقش روابط عمومی ارتش فراتر از اطلاع رسانی، آموزش یا رسانه است، گفت: امروز روابط عمومی ارتش، نه یک بخش از نهاد و یا سازمان نظامی، بلکه قلب تپنده‌ای برای همراهی و راهبری مردم و نیروهای مسلح محسوب می‌شود و یکی از ارکان اساسی برای حفظ یک ارتش ولایی، مردمی و قدرتمند و عزتمند خواهد بود.

معاون روابط عمومی و رسانه ارتش در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی روزگاران و بحران‌های فراوانی را سپری کرده و شاید کلید نامکشوف حل تمام این بحران‌ها و تقویت بیش از پیش عزت ملی، اعتماد و اطلاع به مردمی است که صاحبان اصلی انقلاب و این سرزمین هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته