دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 خرداد 1403 - 14:48

سردار شریف: سپاه هیچ جانبداری از نامزدهای انتخابات نمی‌کند

سردار شریف: سپاه هیچ جانبداری از نامزدهای انتخابات نمی‌کند
سخنگوی سپاه با تاکید بر اینکه سپاه به‌دنبال مشارکت انبوه، امنیت و سلامت انتخابات است، گفت: سپاه هیچ جانبداری از نامزدهای انتخابات نمی‌کند.
کد خبر : 916738

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار «رمضان شریف» سخنگوی سپاه در گفت‌وگویی، درباره اینکه برخی از کاندیدای انتخابات خود را منتسب به سپاه می‌دانند، اظهار داشت: این موضوع بارها و بارها توسط فرمانده کل سپاه و نماینده ولی‌فقیه در سپاه اعلام شده که همه کسانی که از شورای نگهبان تاییدیه حضور در میدان را گرفتند برای سپاه محترم هستند و سپاه نه به نفع آن‌ها و نه علیه آن‌ها هیچ کاری صورت نخواهد داد.

سردار شریف گفت: ما به‌دنبال مشارکت انبوه، امنیت انتخابات، سلامت انتخابات هستیم و ان‌شاءالله با بیاناتی که خود نامزدها دارند رقابت هم شکل خواهد گرفت.

وی گفت: من همین جا اعلام می‌کنم ضمن اینکه ما هیچ جانبداری از نامزدها نداریم و هر رئیس جمهوری به فضل الهی با رأی مردم انتخاب شود، سپاه مثل دولت‌های قبلی که در این راه امتحان داده و تجربه کردند هم سیاستمداران ما و اداره کنندگان کشور هر دولتی سر کارآمده و رأی مردم را داشته سپاه و بسیج برای تحقق اهداف آن‌ها کمک کردند، از این به بعد هم همین خواهد بود و به فضل الهی از این مرحله هم عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته