دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ایجاد ۳ رشته جدید کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد شهرکرد

ایجاد ۳ رشته جدید کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد شهرکرد
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از افزایش 3 رشته جدید کارشناسی ارشد در این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 916737

پژمان فاضلی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از افزایش سه رشته جدید کارشناسی ارشد این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد:‌ با موافقت دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با پیگیری‌های انجام شده و بر اساس ظرفیت‌های آموزشی موجود، سه رشته تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی ارشد در این واحد دانشگاهی راه‌اندازی شد.

وی از پذیرش دانشجو از مهرماه امسال در رشته‌های جدید کارشناسی ارشد روان‌شناسی شخصیت، مشاوره خانواده و ژنومیکس کاربردی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد خبر داد و افزود: هم‌اکنون در این واحد دانشگاهی ۵۴ رشته در مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد. واحد شهرکرد با در نظر گرفتن آمایش منطقه‌ای و برای رسیدن به دانشگاه کارآفرین و پاسخ به نیاز جوانان جویای تحصیل به‌ویژه تحصیلات تکمیلی، به دنبال افزایش رشته‌های جدید و کاربردی است.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: بر این اساس داوطلبان آزمون سراسری کارشناسی ارشد و داوطلبان ویژه استعداد‌های درخشان واجد شرایط می‌توانند با در نظر گرفتن علایق خود یکی از رشته‌های جدید کارشناسی ارشد را انتخاب کنند. برای تشویق نسل جوان و جویای علم، شرایط ویژه‌ای مانند تخفیف شهریه و وام‌های تحصیلی مختلف در نظر گرفته‌ایم.

فاضلی عنوان کرد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ می‌توانند از مهرماه امسال در این رشته‌ها مشغول به تحصیل شوند. در  دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد حدود ۱۰ هزار دانشجو در رشته‌های تحصیلی مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی و دکتری تخصصی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته