دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

20 خرداد، آخرین مهلت ارسال آثار به بخش جلوه‌گاه نور جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت

آخرین مهلت ارسال آثار به بخش جلوه‌گاه نور چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، پنجشنبه 20 خردادماه اعلام شد. علاقه‌مندان شرکت در این بخش از جشنواره، فقط دو روز زمان دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
کد خبر : 91673

به گزارش گروه فرهنگی آنا، روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با اعلام این خبر افزود: ستاد برگزاری چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در اقدامی هدفمند به منظور گردآوری و ثبت تصویری خاطرات و دلگفته‌های خانواده‌های شهیدان بویژه پدران و مادران شهدا و تهیه گنجینه‌های غنی، معنوی و ارزشمند و حفظ، ثبت و ضبط یاد و خاطره این عزیزان اقدام به برگزاری مسابقه کرده است.


بخش جلوه‌گاه نور که تاکنون با استقبال سینماگران و علاقه‌مندان روبه‌رو شده در قالب دو بخش (حرفه‌ای و مردمی) طراحی شده است. در بخش حرفه‌ای فیلمسازان حرفه‌ای حوزه سینما و در بخش مردمی هم همه علاقه‌مندان (پیر و جوان - کوچک و بزرگ - روستایی و شهری) با هر گونه امکان ثبت و تصویر (مویابل - دوربین‌های غیرحرفه‌ای) می‌توانند با موضوع پدران و مادران شهید فیلم بسازند.


بخش جلوه‌گاه نور جشنواره مقاومت هر دوره بر اساس مصوبه شورای سیاستگذاری به موضوع خاص اختصاص می‌یابد که در این دوره ویژه مستندهای مرتبط با مادران و پدران شهداست.


علاقه‌مندان می‌توانند تا 20 خردادماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی: تهران - خ سمیه - خ خاقانی - کوچه طبرسی - پلاک 6 - طبقه دوم - واحد 2 ارسال کنند. همچنین، اطلاعات تکمیلی روی سایت جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت قرار دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته