دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 خرداد 1403 - 13:59

۱۱۰۰ پروژه اصلاح و رفع نقاط پرحادثه در برنامه سال جاری راهداری

۱۱۰۰ پروژه اصلاح و رفع نقاط پرحادثه در برنامه سال جاری راهداری
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: امسال نزدیک به یک‌هزار و ۱۰۰ پروژه اجرایی با ماهیت اصلاح و رفع نقاط پرحادثه و پر تصادف، در سطح شبکه راه‌های کشور در دست اجراست.
کد خبر : 916722

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، رضا اکبری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: از این تعداد نزدیک به ۴۶۳ پروژه مربوط به باقی‌مانده نقاط پرتصادف مصوب (باقیمانده ۸۸۷ نقطه) و بقیه آنها شامل پروژه‌های شناسایی شده در نقاط و مقاطع پرحادثه است که در بازدید‌ها و بازرسی‌های انجام شده از شبکه راه‌ها شناسایی شده و با پیشرفت فیزیکی متفاوت در سطح راه‌های کشور در حال اجراست.

وی اظهار داشت: در صورت تکمیل همه این پروژه‌ها تا پایان سال جاری، افزایش عملکرد بیش از ۵۰ درصدی نسبت به عملکرد سال گذشته حاصل می‌شود.

معاون سازمان راهداری خاطرنشان‌کرد: برای این تعداد پروژه در سال جاری حدود سه‌هزار میلیارد تومان اعتبار از منابع داخلی و یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار از محل منابع عمومی پیش‌بینی شده است که با تأمین نزدیک به سه‌هزار میلیارد تومان دیگر، امکان تکمیل همه این پروژه‌ها تا پایان سال جاری وجود دارد.

به گفته اکبری، در صورت تامین اعتبار لازم در مرحله نخست و تا پایان سال، اصلاح و ایمن‌سازی همه ۴۶۳ پروژه اولویت‌دار (باقی‌مانده ۸۸۷ نقطه) انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: راه و شهرسازی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته