دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیر مجموعه شهر سرود خبر داد:

بزرگترین جشن سرودی کشور در شامگاه عید قربان برگزار می‌شود

بزرگترین جشن سرودی کشور در شامگاه عید قربان برگزار می‌شود
امین صافی زاده مدیر مجموعه شهر سرود از برپایی بزرگترین جشن سرود کشور در شامگاه عید قربان در آرامگاه سعدی خبر داد.
کد خبر : 916719

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، امین صافی زاده مدیر مجموعه شهر سرود درباره به وجود آمدن شهر سرود گفت: تمام هم و غم مجموعه بر آن است که از تمامی گروه‌های سرودی که در نقطه به نقطه کشور حضور دارند حمایت و پشتیبانی شود تا بیشتر از گذشته سرود به جایگاه واقعی خود برسد و این مهم  همواره یکی از دغدغه‌های اصلی این مجموعه بوده است.

مدیر مجموعه شهر سرود با اشاره به راه‌های شناخت گروه‌ها و نحوه برگزاری لیگ سرود گفت: برای شناخت بیشتر گروه‌ها و همین طور پیشرفت گروه‌های سرودی از دیرباز به فکر راه انداختن یک رقابت سرودی بودیم که لیگ سرود نتیجه آن بود. لیگی که تکیه مهمی بر اجرای زنده و پاتوقی  در سطح کشور را دارد؛ در مراحل مختلف در طور یک سال برگزار می‌شود.

صافی زاده با اشاره به چالش‌های مجموعه و تعامل با گروه‌ها گفت: تنوع سلیقه در گروه‌ها و افراد باعث می‌شود ما هر چه بیشتر گوش شنوا برای پیشنهادات و انتقادات داشته باشیم و بتوانیم بهترین تصمیم را برای آینده سرود در حیطه مسئولیت و اقتضائات سازمانی خود بگیریم. سعی ما این است  تا فعالیت‌های خود را به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم که نیاز‌های تمام  گروه‌ها  برطرف شود.

وی درباره نحوه برگزاری اختتامیه گفت: لیگ سرود مانند لیگ‌های دیگر یک شروع  و یک پایان  دارد. اختتامیه  لیگ جشنی برای پایان رقابت تمام گروه‌های سرودی و  شروع لیگ جدید است؛ ما تصمیم داریم در اختتامیه لیگ سوم که در بیست و هشتم خرداد ماه و همزمان با ایام عید سعید قربان در آرامگاه سعدی شیراز برگزار می‌شود یک جشن بزرگی با حضور تمام گروه‌های سرود کشور برگزار کنیم که به نظرم جزوه رویداد‌های است که اگر نگویم بی سابقه ولی به جرات می‌توان گفت بزرگترین جشن خانواده سرودی کشور است.

وی اظهار داشت: یکی از زیبای‌های اختتامیه لیگ آن است که هر سال در استان گروه قهرمان برگزار می‌شود و امسال گروه سرود «کریم اهل بیت» توانست قهرمان این دوره شود  و اختتامیه را به شهر خود ببرد. نگاه مجموعه شهر سرود  این است که از نگاه گروه‌ها، شهر سرود تنها یک مجموعه در پایتخت نباشد و هر سال جام قهرمانی از شهری به شهر دیگر برود و میزبان گروه‌های دیگر شود.

در پایان صافی‌زاده با تاکید بر شعار لیگ سرود گفت: همه گروه‌های سرودی جمع می‌شوند که برای اولین بار بلند بگویند این سرود منه و از همینجا از کسانی که این گفت‌گو را می‌خوانند دعوت می‌کنیم که اگر در شب بیست و هشت خرداد در شهر شیراز حضور دارند ، منتظرشان در اختتامیه لیگ سوم شهر سرود هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته