دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در آستانه عید بزرگ قربان؛

جایگاه موقت عرضه و ذبح بهداشتی دام در منطقه۲ برپا می‌شود

جایگاه موقت عرضه و ذبح بهداشتی دام در منطقه۲ برپا می‌شود
شهردار منطقه ۲ گفت: در آستانه عید سعید قربان جایگاه موقت عرضه و ذبح بهداشتی دام با هدف ارائه خدمات به شهروندان متقاضی انجام سنت نبوی، در حال آماده سازی است
کد خبر : 916712

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا،  مهدی صالحی شهردار منطقه دو گفت: در آستانه عید سعید قربان با هدف خدمات رسانی به شهروندان جهت تأمین دام بهداشتی مورد نیاز و اجابت سنت حسنه قربانی، محل عرضه بهداشتی دام جانمایی و درحال آماده سازی است.

وی افزود: مرکز موقت عرضه و ذبح بهداشتی و شرعی دام در زمینی به مساحت۲ هزار متر مربع در خیابان فرهنگ، خیابان میرمالک در نظر گرفته شده که مراحل راه اندازی مرکز مذکور در دست اجرا است.

شهردار منطقه ۲ بابیان اینکه این ایستگاه در روز‌های یکشنبه و دوشنبه به مناسبت روز عرفه و عید سعید قربان برپاست گفت: در این مرکزسیستم توزین دقیق، معاینه دام‌ها قبل از ذبح توسط دامپزشکان مجرب، ذبح اسلامی در حضور کارشناس امور مذهبی و خرد کردن تنه گوسفندان آماده سازی شده است.

صالحی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی همزمان با روز عیدسعید قربان گفت: با هماهنگی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ویژه برنامه‌های متنوع هنری، فرهنگی در سطح محلات اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته