دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 خرداد 1395 - 11:41

اردوی مشترک المپیکی‌های جودو در کمپ بلاروس

تمرینات آماده سازی ملی پوشان المپیکی جودوی ایران در کمپ بین المللی بلاروس تا روز جمعه آینده ادامه خواهد داشت و پس از پایان این اردو، ملی پوشان جودو برای ادامه تمرینات به کشورمان باز خواهند گشت.
کد خبر : 91671

به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل از پایگاه خبری فدراسیون جودو و کوراش، ملی‌پوشان المپیکی جودوی ایران بلافاصله پس از مسابقات جایزه بزرگ قزاقستان که حضورشان را در المپیک مسجل کرد برنامه ریزی هدفمندی را که از سوی فدراسیون و سازمان تیم‌های ملی طراحی و تدوین شده بود را برای حضوری شایسته و موفق در المپیک آغاز کردند و بعد از بازگشت از قزاقستان به کمپ بین المللی آنتالیا در ترکیه رفتند که جودوکاران 38 کشور جهان در این کمپ حضور داشتند.


اعضای سه نفره تیم ملی جودوی ایران بعد از اردوی یک هفته‌ای آنتالیا به تهران آمدند و ده روزی را در آکادمی ملی المپیک تمرین کردند و سپس عازم بلاروس شدند و اردوی ملی پوشان جودوی کشوران از جمعه گذشته در کمپ بین المللی بلاروس در حالی آغاز شده که جودوکاران 18 کشور جهان در این کمپ تمرینات مشترکی را با یکدیگر انجام می دهند.


اعضای تیم ملی تا جمعه آینده در کمپ بلاروس تمرین می‌کنند و بعد از آن به تهران بازخواهند گشت تا برای تشکیل اردوهای بعدی آماده شوند.


جواد محجوب، سعید ملایی و علیرضا خجسته سه جودوکار المپیکی ایران هستند که زیر نصرت خان ولی اف و محمدرضا رودکی در بلاروس اردوی مشترکی را با جودوکاران 18 کشور جهان برگزار کرده اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته