دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مهدی علیزاده:

رونمایی از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس / ناوگان نوسازی شهر تهران هم اکنون به ۹۴۰ دستگاه رسید

رونمایی از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس   ناوگان نوسازی شهر تهران هم اکنون به ۹۴۰ دستگاه رسید
مهدی علیزاده مدیرعامل اتوبوسرانی تهران گفت: در حال حاضر ناوگان نوسازی شهر تهران هم اکنون به ۹۴۰ دستگاه رسیده که در خطوط به کارگیری می‌شوند.
کد خبر : 916690

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی علیزاده صبح امروز در حاشیه مراسم رونمایی از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس نو با بیان اینکه امروز رونمایی از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس از محل قرارداد‌های سال گذشته را مشاهده می‌کنیم، گفت: این اتفاق با همت شورای شهر تهران و در سال گذشته با شرکت‌های داخلی منعقد شد.

به گفته وی، با حمایت‌های شهردار تهران این قرارداد‌ها منعقد شده و به مرور زمان نسبت به تحویل اتوبوس‌های داخلی اقدام خواهد شد و  در دولت جدید اولین گام شهردار تهران در روز اول قرارداد ۱۷۵ اتوبوس با شرکت ایران‌خودرو بود که نشان از این است که مدیریت جدید شهری توجه ویژه‌ای به حوزه حمل و نقل دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ناوگان نوسازی شهر تهران هم اکنون به ۹۴۰ دستگاه رسیده که در خطوط به کارگیری می‌شوند، ادامه داد: اواخر سال گذشته ۵۴ خط غیرفعال و نیمه فعال اتوبوسرانی توسط همکاران در شرکت واحد فعال شد که عمدتا این خط‌ها در غرب تهران بودند و اتوبوس‌های تحویلی در مناطق غربی تهران فعال شد و موجب رضایتمندی نسبی مردم شد.

مدیر عامل اتوبوسرانی تهران در مورد اقدامات فعلی شرکت واحد اتوبوسرانی بیان کرد: سال گذشته ۲۳۴ اتوبوس اورهال شد.

وی با بیان اینکه از تولید کنندگان داخلی اتوبوس به خصوص عقاب و اسنا تشکر کنیم که اتوبوس‌های با کیفیت با خدمات پشتیبانی خوب به ما تحویل دادند، گفت: در حال حاضر ۴۱۶ اتوبوس با همکاری خودرو سرویس شهر فعال شد و اتوبوس‌های امروز در مناطق جنوبی و جنوب شرقی فعال خواهند شد.

وی با بیان اینه مردم سوال می‌پرسند که چرا اتوبوس‌های کهنه همچنان فعال هستند؟ گفت: نیمی از اتوبوس‌های فعال شرکت واحد متعلق به بخش خصوصی است و کم‌کم این اتوبوس‌ها نیز نوسازی خواهد شد.

وی اعلام کرد: تا پایان سال رشد چشم‌گیری در تحویل‌گیری اتوبوس‌های داخلی که بخشی از اتوبوس‌های برقی چینی است، خواهیم داشت که آن هم به مرور وارد ناوگان می‌شود و چهره شهر را تغییر می‌دهد و موجب رضایتمندی مردم خواهد شد و جا دارد یادی کنیم از رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی داشته باشیم که در طول سه سال اخیر حمایت‌های زیادی از شهرداری تهران در نوسازی ناوگان حمل و نقل داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته