دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 خرداد 1403 - 11:22

داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس شد

داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس شد
با برگزاری مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون تنیس، داود عزیزی با رای اکثریت به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.
کد خبر : 916661

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون تنیس به ریاست سیدمحمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان برگزار و داود عزیزی با ۴۶ رای از ۴۹  آرای اعضای مجمع به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته‌ی ملی المپیک و احمد نامنی مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون‌ها در این مجمع حضور داشتند.

از ۵۵ عضو مجمع، ۶ نفر غایب بودند و ۴۹ عضو در رای گیری شرکت داشتند. اکثریت مطلق آرا برای تصاحب پست ریاست ۲۶ رای بود. 
 
داود عزیزی و فریده اشرف گنجویی نامزدهای پست ریاست فدراسیون بودند و ۱۰ دقیقه برنامه‌های خود را ارائه کردند.البته فریده اشرف گنجویی از فرصت قانونی خود برای دفاع از عملکرد فدراسیون داود عزیزی استفاده کرد و سپس انصراف رسمی خود را به نفع داود عزیزی اعلام کرد تا شاهد رقابت تک‌نفره داود عزیزی برای این پست باشیم.

پس از ارائه برنامه‌های داود عزیزی، فرایند رای گیری آغاز شد و ۴۹ عضو مجمع رای خود را به داخل صندوق انداختند. پس از شمارش آرا، داود عزیزی با ۴۶ رای به مدت ۴ سال رئیس فدراسیون تنیس شد. ۳ رای نیز سفید بود.

پس از انتخاب رئیس فدراسیون، فرایند رای گیری برای انتخاب اعضای هیئت رئیسه آغاز شد.در نهایت فریده اشرف گنجویی که برای پست ریاست انصراف داده بود با ۳۹ رای به عنوان نایب رئیس اول فدراسیون انتخاب شد.

دیگر اعضای هیئت رئیسه نیز در بخش‌های خزانه دار، کارشناس خبره، نماینده هیئت‌های استانی و نماینده باشگاه‌های ورزشی انتخاب و مشخص شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته