دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برپایی نمایشگاه نقاشی «رها» گالری پردیس ملت

برپایی نمایشگاه نقاشی «رها» گالری پردیس ملت
نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان «رها» در گالری پردیس ملت برگزار می‌شود.
کد خبر : 916634

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایشگاه گروهی نقاشی «رها» به کوشش و گردآوری علیرضا مرادی و با حضور ۱۹ هنرمند، روز جمعه ۲۵ خردادماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۶ در گالری پردیس ملت افتتاح می‌شود.

علیرضا مرادی درباره آثار این نمایشگاه می‌گوید: در چهارچوب گروه هنری رها تصمیم گرفتیم منتخبی از آثار خلق شده در قاب نقاشی مدرن و خلاق را که با استفاده از طراحی فرم، رنگ و حرکت مفهوم دست به نوآوری زده اند و به یک مرحله از اثر مفهومی رسیده است را در قالب یک نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار دهیم.

در حقیقت «رها» دوری از وابستگی و رسیدن به خدا، مجموعه‌ای از پاکی عشق هنر، خلاقیت و نوآوری هنرمندان معاصر است.

مهگل احمری، فرشته پایدار، سمیرا ایوبی، مستوره پوردرویش، رویا تقوی، روژان جعفری، فرگرل چاوشی، سید ساجده حسینی.

شاه پری رحمانی، مریم ساعی کیا، شهره شصتی، سعیدرضا علیخانی، امین فولاد شکن، گیتی متولیان، فریبا میریان، سعیده نائینی، فاطمه نائینی، ثریا نصرتی و آزاده وزیری هنرمندان حاضر در این نمایشگاه هستند.

نمایشگاه «رها» روز جمعه بیست و پنجم خردادماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در گالری پردیس ملت افتتاح می‌شود و تا ۶ تیرماه ادامه دارد.
علاقمندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۱ الی ۱۹ به گالری پردیس ملت به نشانی خیابان ولیعصر (عج)، ابتدای بزرگراه هاشمی رفسنجانی (نیایش)، روبروی بزرگراه کردستان، طبقه منفی ۲ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته