دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فراخوان انتخابات دومین دوره شورای راهبری مجمع «رصتا» اعلام شد

فراخوان انتخابات دومین دوره شورای راهبری مجمع «رصتا» اعلام شد
انتخابات دومین دوره شورای راهبری مجمع «رصتا» با مشارکت و نظارت سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی برگزار می‌شود.
کد خبر : 916631

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، انتخابات دومین دوره شورای راهبری مجمع «رصتا» با مشارکت و نظارت سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی برگزار می‌شود و ثبت‌نام مالکان رسانه‌های متقاضی عضویت در شورای راهبری مجمع «رصتا» از ۲۷ خرداد ماه آغاز و تا ۳۱ خردادماه ادامه خواهد داشت.

همچنین انتخابات شورای راهبری مجمع «رصتا» در روز‌های دوم تا چهارم تیرماه به‌صورت الکترونیک از طریق نشانی www.rastaunion.ir برگزار خواهد شد و نتایج انتخابات طی مراسمی با حضور اعضای مجمع عمومی رصتا در روز دوشنبه چهارم تیرماه ساعت ۱۶ در محل دانشکده الهیات دانشگاه تهران واقع در خیابان مطهری نبش خیابان مفتح اعلام خواهد شد.

در این مراسم گزارشی از فعالیت‌های ساترا، مجمع رصتا و رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ارائه خواهد شد و در خصوص اقدامات لازم برای روز‌های باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری تصمیم‌گیری خواهد شد.

مجمع «رصتا» به‌عنوان نهادی مشورتی با رویکرد خودتنظیم‌گری مشارکتی در حوزه صوت و تصویر فراگیر از سال گذشته با هدف مشارکت مؤثر فعالان صنعت در فرایند‌های تنظیم‌گری و ساماندهی امور مربوط به خدمات رسانه‌ای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی تشکیل شده است و تمام رسانه‌های دارای مجوز از ساترا به‌صورت پیش‌فرض عضو این مجمع هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته