دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 خرداد 1403 - 08:39

ایجاد زیرساخت برای تحقق تمدن اسلامی با تأسیس دانشکدگان

ایجاد زیرساخت برای تحقق تمدن اسلامی با تأسیس دانشکدگان
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد گفت:‌ هدف از تشکیل دانشکدگان ایجاد زیرساخت و بستر لازم برای تحقق تمدن اسلامی است.
کد خبر : 916595

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا دهقانی‌اشکذری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در مراسم تکریم و معارفه معاونان قدیم و جدید هماهنگی و برنامه‌ریزی این دانشگاه با اشاره به فرمایش رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی «ره» مبنی بر اینکه همه مقدرات و سرنوشت جامعه در دانشگاه رقم می‌خورد، اظهار کرد: در چند سال اخیر دانشگاه آزاد اسلامی مسیر درست که همان رشد و تعالی و اولویت به مقوله مهارت‌آموزی را پیموده که بیانگر تغییر از تئوری محض به سمت مهارتی است.

وی دانشکده مهارت و کارآفرینی و تعلیم و تربیت آزاد اسلامی یزد را از نخستین دانشکدگان در سطح کشور دانست و افزود: هدف از تشکیل دانشکدگان ایجاد زیرساخت و بستر لازم برای تحقق تمدن اسلامی است. ایجاد دانشکدگان تغییر رویکرد از تئوری محض به مهارت‌آموزی بوده و که نشان از پیمودن مسیر درست پیشرفت دارد. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد ابوالقاسم میرحسینی معاون سابق هماهنگی و برنامه‌ریزی این دانشگاه را فردی صبور و توانمند عنوان کرد که در مدت مسئولیت با تلاش صادقانه منشأ خدمات ارزشمندی برای واحد‌های استان یزد بوده و با اشاره به سوابق حسینعلی لازمی در ریاست و معاونت اداری - مالی و معاونت آموزشی – دانشجویی واحد بافق و در سال اخیر معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر مطرح کرد: با سوابق درخشانی که وی دارد، امید است در ساماندهی به گزارش‌ها فرهنگی و ثبت اموال دانشگاه تسریع شود.

حضور در پایه صندوق‌های رأی نقش سزایی در پیشرفت کشور دارد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی یزد نیز با اشاره به دنیای پر از ظلم و ستم در عصر حاضر گفت: حضور مردم در پایه صندوق‌های رأی و انتخاب فرد شایسته گام بلندی است که در پیشرفت کشور در شرایط کنونی نقش به سزایی دارد.

حجت‌الاسلام حسن زارع تحصن دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا را نمونه‌ای از وجود جوانانی عدالت‌خواه و ستیزه‌جو با ظلم حاضر دانست که نسل جوان باید تلاش کنند که همپای آنان باشند و کم‌ترین کار شرکت پرشور در انتخابات است و حامی کشور در همراهی مردم غزه خواهد بود.

به گزارش آنا، در پایان رؤسای واحد‌های دانشگاهی با اهدا لوح از خدمات ابوالقاسم میرحسینی قدردانی و حکم سرپرستی معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی استان به حسینعلی لازمی اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته