دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 خرداد 1403 - 00:19

جهانبخش:علاقه‌ای برای بازگشت به فوتبال ایران ندارم/ از آلمان و ایتالیا پیشنهاد دارم+فیلم

جهانبخش:علاقه‌ای برای بازگشت به فوتبال ایران ندارم  از آلمان و ایتالیا پیشنهاد دارم+فیلم
وینگر تیم ملی گفت: علاقه به بازگشت به فوتبال ایران ندارم، از آلمان و ایتالیا پیشنهاد دارم و باید ببینم شرایط کدام بهتر است.
کد خبر : 916592

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا جهانبخش پس از تساوی تیم‌های ملی ایران و ازبکستان درباره احتمال قهرمانی هلند اظهار کرد: هلند از لحاظ فنی تیم قدرتمندی است و بازیکنانش کنار هم بازی کنند تا مراحل بالاتر بروند ولی قهرمان بین فرانسه، انگلیس و آلمان است. اتحاد تیمی هلند به آن شکلی نیست که به قهرمانی منجر شود. 

وی در مورد پیشنهادهایی که دارد، گفت: راجع به پیشنهاد نمی‌شود صحبت کرد چون در تیم ملی هستیم ولی به تعطیلات فکر می‌کنم. دو سه پیشنهاد دارم و باید ببینم کدام بهتر است. از آلمان و ایتالیا پیشنهاد دارم و باید ببینم شرایط کدام بهتر است. در سه چهار هفته آینده تصمیم می‌گیرم. علاقه به بازگشت به فوتبال ایران ندارم.

وینگر تیم ملی در مورد سقوط نکردن داماش به لیگ دسته دو گفت: خیلی خوشحالم و بازی‌هایش را دنبال می‌کنم. خودم را مدیون داماش می‌دانم، جزء تیم‌هایی بود که ورزشگاه دیروز پر شده بود، در یزد هم به همین شکل بود. لیاقت داماش خیلی بیشتر است و امیدوارم به لیگ برتر صعود کند. 

وی درباره شعار دادن تماشاگردان گفت: تعدادشان خیلی کم بود. خودم خیلی نشنیدم و بچه‌ها راجه به آن صحبت کردند. خیلی از مردمی که آمدند تشکر می‌کنم، انتظارات از تیم ملی بالاست. می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم ولی پروازی که برگشتیم و اینکه در آخر فصل هستیم، بهانه نیست واقعیت فوتبال است. این قول را می‌دهم که در دور بعد بازی‌های رو به جلو، هجومی و تماشاگرپسندی برگزار کنیم. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته