دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 خرداد 1403 - 23:32

طارمی: برای تغییر نسل به صبوری نیاز داریم/ از تماشاگران عذرخواهی می‌کنم

طارمی: برای تغییر نسل به صبوری نیاز داریم  از تماشاگران عذرخواهی می‌کنم
مهاجم تیم ملی گفت: تنها نکته مثبت بازی این بود که ما می‌توانیم مردم را با فوتبال آشتی دهیم.
کد خبر : 916586

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی طارمی پس‌ از  تساوی ایران برابر ازبکستان اظهار کرد: شرایط بازی شرایط خاصی داشت. ما پرواز طولانی به هنگ کنگ داشتیم و پس از بازی های سخت برآب ابن ديدار آماده شدیم.

مهاجم تیم ملی ایران تاکید کرد: تنها نکته مثبت بازی این بود که ما می‌توانیم مردم را با فوتبال آشتی دهیم. از مردم عذرخواهی می‌کنیم.

طارمی ادامه داد: ما برای تیم خوب و قابل احترام ازبکستان مساوی کردیم. برای تغییر نسل به صبوری نیاز داریم. در نتیجه گیری موفق عمل کردیم .نیمه اول خوب نبودیم اما در نیمه دوم شرایط تغییر دادیم و می‌توانستيم در نتیجه گیری هم موفق باشیم.

وی تاکید کرد:حضور پرشور هواداران نکته مثبتی برای این بازی بود. شرایطی که کشور ما دارد باید بپذیریم که با این وضعیت سفر کنیم. به هرنحوی که سفر ما انجام شد تبعات دارد.

مهاجم تیم ملی تاکید کرد: ما اهداف خودمان را برای آینده داریم. ما توانستیم پس از سال‌ها هواداران را برای بازی‌های ملی به ورزشگاه‌ها بکشانیم. موقعی که اسکوچیچ سرمربی تیم بود، در مقدماتی جام جهانی ما یک مساوی اگر می‌آوردیم حذف می‌شدیم ولی الان با اقتدار به مرحله بعدی صعود کردیم. 2 بازی مقابل تیم خوب ازبکستان مساوی کردیم. این نشان می‌دهد در این یکی دو ساله، برنامه و اهداف ما خوب پیش رفته است. تیم ما به زمان نیاز دارد به خاطر این تغییر نسلی که انجام شده و شما باید صبورتر باشید. 

طارمی ادامه داد: با اینکه خیلی از بازیکنان رفته‌اند ولی تیم ملی هنوز شرایط خوبش را دارد. از لحاظ نتیجه گیری تا به حال خوب انجام داده‌ایم و اگر بیشتر صبور باشیم، فکر می‌کنم می‌توانیم دل هواداران را خوشحال کنیم.

طارمی در خصوص بازی امشب تصریح کرد: به خاطر آن شرایط نتوانستیم خوب بازی کنیم، از طرفی ازبکستان نیز تغییراتی داشت و به خاطر آن شرایط نیز کمی زمان برد. در نیمه دوم با آنالیزهای کادرفنی شرایط را به نفع خودمان عوض کردیم، یکسری موقعیت‌ها خلق کردیم و می‌توانستیم به گل برسیم. فکر می‌کنم در نهایت این فصل، فصل فوتبالی که آخرین بازی، بازی تیم ملی بود، با خوبی و خوشی به پایان رسید.

وی در نشست خبری نیز در پاسخ به سوال خبرنگاران که تاج در مصاحبه‌اش اشاره کرد که کاپیتان‌های تیم ملی پذیرفته‌اند که باید با مشکلات دست و پنجه نرم کنند و آیا او این را پذیرفته است، تاکید کرد: پذیرفتن یک بخش است و انجام شدنش یک بخش؛ به هر حال ما چه بپذیریم، چه نپذیریم، این مشکلات رخ داده است. ما 24 ساعت رفت در مسیر بودیم، 20 ساعت در برگشت. 

مهاجم تیم ملی ادامه داد: شرایطی که کشورمان و فدراسیون‌مان دارد ما می پذیریم که باید این گونه سفر کنیم. ما یکسری جاها همراهی می‌کنیم و یکسری جاها از حق بازیکنان دفاع می‌کنیم. حرف ها را نمی‌شود باز کرد. ما مثلا نرویم هنگ کنگ؟ وظیفه‌مان است که بهترین بازی را انجام دهیم. به هر نحوی که رفتیم یکسری تبعات دارد. اگر شما خوب به آنجا بروی، برای بازی بعدی آماده‌تر هستی. فوتبال 90 دقیقه نیست، ما باید استراحت کافی داشته باشیم. شرایط بازی از 2-3 روز قبل است. شرایطمان این است و باید بپذیریم. 

طارمی تاکید کرد: شاید ما بزرگ‌ترها نتوانستیم جا بیاندازیم. درست است این بازی تقریبا دوستانه‌ای بود ولی باید برای دیگر بازیکنان جا می‌انداختیم که تیم ملی باید هر بازی ببرد. ما می‌دانیم وظیفه‌مان است که نهایت توانمان را بگذاریم و پیروز شویم ولی برخی روزها نمی‌شود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته