دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 خرداد 1403 - 15:47

خدمت به یادگاران شهدا و ایثارگران ادای دین به انقلاب اسلامی است

خدمت به یادگاران شهدا و ایثارگران ادای دین به انقلاب اسلامی است
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، خدمت به فرزندان شهدا و خانواده جانبازان و ایثارگران را موجب خشنودی خدا و صله رحم خود و نظام اسلامی دانست.
کد خبر : 916525

مسعود احمدی‌نیا مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در نشست تخصصی با مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد استان اصفهان، خدمت به فرزندان شهدا و خانواده جانبازان و ایثارگران را موجب خشنودی خدا و صله رحم خود و نظام اسلامی دانست.

وی اضافه کرد: مسئولان ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها در جایگاهی قرار گرفته‌اند که می‌توانند در حفظ فرزندان ولایتمدار شاهد و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی نقش مؤثری ایفا کنند تا این نسل جدید در دانش و بصیرت به شکوفایی برسد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با بیان اینکه انقلاب اسلامی و نگاه امام برای نجات همه انسان‌ها بوده و محدود به شهدا و مردم ایران نبوده، خاطرنشان کرد: مادامی که از نگاه امام و تفکر امام فاصله بگیریم، دچار خسران می‌شویم، بنابراین باید در تمام مراحل کار، نگاه و تفکر امام راحل سرلوحه و افق پیش روی‌مان قرار گیرد.

احمدی‌نیا، مسئولان دانشگاهی و کارشناسان ستاد شاهد دانشگاه‌ها را جزء پیشگامان جهاد تبیین خواند و افزود: این جوانان امروز امانت و از دستاورد‌های انقلاب اسلامی هستند و باید این حس در درون تک تک ما به‌وجود بیاید و همانگونه که نسبت به فرزند خود احساس تعهد و نگرانی داریم و در برابر تحریف و شبهات نیاز به حراست و صیانت دارند، نسبت به فرزندان شاهد و ایثارگر نیز داشته باشیم و آنان را نیز فرزندان خود بدانیم.

وی ضمن قدردانی از عنایت ویژه مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان درباره اهتمام در حوزه شهدا و ایثارگران بیان کرد: امروزه افتخار ما در جهان این است که دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه به جایگاهی مطلوب رسیده‌اند و این را مدیون همت والای دانشگاهیان و حوزویان و همچنین افق روشن و آینده‌نگر اسلام و جایگاه ویژه علم در دین مبین هستیم.

در این نشست که در دو بخش برگزار شد، رؤسای واحدها، کارشناسان و مسئولان ستاد شاهد و ایثارگر ضمن ارائه پیشنهادات و انتقادات به بیان نقطه‌نظرات خود درباره تسهیل امور مربوط به این دانشجویان پرداختند.

در بخش دوم، نشست دوماهانه ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با حضور رئیس بنیاد شهید منطقه ۲ و معاون فرهنگی اداره‌کل بنیاد شهید تشکیل و پیرامون سه محور فرهنگی، آموزشی و دانشجویی در دانشگاه‌ها بحث و تبادل‌نظر شد.

در ادامه از احمد براتی و مجتبی صرامی مسئولان ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته