دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پایان ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاران شهر تهران

پایان ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاران شهر تهران
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران از پایان ارزیابی آزمون استخدامی آموزگاران سال ۱۴۰۳ در شهر تهران خبر داد و گفت: ۶۰ گروه تخصصی برای ارزیابی پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی در مناطق نوزده گانه شهر تهران فعالیت داشتند.
کد خبر : 916521

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، معصومه معصومیان، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: برنامه‌ریزی اجرای ارزیابی تخصصی آزمون آموزگاری ۱۴۰۳ در شهر تهران از ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ همزمان با برگزاری مرحله اول این آزمون با فراخوان ارزیابان وتسهیلگران مجرب آغاز شد.

معاون آموزش ابتدایی پایتخت تاکید کرد: آموزش تخصصی ارزیابان و تسهیلگران از هشتم فروردین ۱۴۰۳ در مناطق نوزده گانه انجام شد و ارزیابان و تسهیلگران پس از موفقیت در آزمون‌های تخصصی که از سوی نهاد‌های ذیربط برگزار شد، مجوز حضور در حوزه‌های ارزیابی را دریافت کردند.

وی اظهارکرد: تجهیز تخصصی حوزه‌های ارزیابی نیز در مرحله آماده سازی یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها بود که با تامین منابع و تجهیزات حوزه‌های معین صورت گرفت.

معصومیان افزود: کار ارزیابی تخصصی قریب ۳۷۰۰ نفر از داوطلبان از ۲۲ اردیبهشت آغاز شده و هم اکنون به ایستگاه پایانی ارزیابی‌های تکمیلی داوطلبان آزمون استخدامی آموزگاری سال ۱۴۰۳ رسیده‌ایم.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران تاکید کرد: آمادگی صد درصد در اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران وجود دارد تا به محض اعلام آسامی نهایی پذیرفته‌شدگان این آزمون توسط سازمان سنجش وآموزش کشور، دوره‌های آموزشی برای این افراد با استفاده از ظرفیت گروه‌های آموزشی استان و همکاری دانشگاه فرهنگیان براساس دستورالعمل‌های صادره تشکیل شود.

وی تاکید کرد: توسعه توانمندی‌های همکاران در مدارس ابتدایی شهر تهران با اولویت نیرو‌های جدید الاستخدام یکی از برنامه‌های مهم پروژه مهر است که با برنامه‌ریزی مدون و با توجه به برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش در کارگروه‌های تخصصی در حال اجراست.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته