دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 خرداد 1403 - 15:01

دانشجویان حامل پیام دستاورد‌های کشور برای مردم باشند

دانشجویان حامل پیام دستاورد‌های کشور برای مردم باشند
مسئول بسیج اساتید و دانشجویی استان کردستان گفت:‌ دانشجویان به‌عنوان کسانی که می‌توانند در سرنوشت کشور نقش مؤثری داشته باشند؛ حامل پیام دستاورد‌های دولت و کشور برای مردم در همه عرصه‌ها باشند.
کد خبر : 916511

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌  محمد وارعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز در جلسه هم‌اندیشی مسئول بسیج اساتید و دانشجویی استان کردستان که در این واحد دانشگاهی برگزار شد با تأکید بر این موضوع که دانشجویان این واحد دانشگاهی آگاهانه در انتخابات حضور خواهند داشت، اظهار کرد: واحد سقز همواره در همه سطوح علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و .. در راستای تحقق اهداف نظام گام برداشته و این بار نیز با اجرای برنامه‌های متنوع برای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، همه توان خود را به‌کار خواهیم بست. 

وی با اشاره به اهمیت کرسی‌های آزاداندیشی؛ عنوان کرد: جلسات فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز به‌صورت منظم، برای اجرای برنامه‌های مصوب این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود و بر همین منوال در واحد سقز کرسی‌های آزاداندیشی با توجه به مناسبات و رویداد‌های مختلف برگزار شده و دانشجویان با حضور در این نشست‌ها، به تبادل‌نظر و روشنگری می‌پردازند.

دانشجویان حامل پیام دستاورد‌های دولت و کشور برای مردم باشند

مسئول بسیج اساتید و دانشجویی استان کردستان نیز گفت:‌ یکی از بارزترین اتفاقات اخیر دنیا طوفان الاقصی بود و این نشان از ایستادگی حوزه مقاومت مردم لبنان و فلسطین داشت؛ عملیات وعده صادق نشانگر اراده و قدرت ایران در جوامع بین‌المللی بود و دنیا را به این باور رسانید که ایران اسلامی کشوری مقتدر در خاورمیانه و جهان است.

توحید رستمی با اشاره به اعتراضات اخیر دانشجویان در کشور‌های اروپایی و غربی تأکید کرد: دانشجویان دنیا با اعتراضات خود خواهان توقف نسل‌کشی در سرزمین‌های اشغالی هستند. اکنون یکی از مهم‌ترین مواردی که کشور با آن روبروست انتخابات ریاست جمهوری بوده و نقش دانشجویان در انتخابات، به‌عنوان قشری تحصیل‌کرده بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: مراکز علمی به نیرو‌های فرهنگی نیاز دارد که در کنار علم، پژوهش و فناوری امور فرهنگی را در اولویت کار خود قرار دهند و رویکرد ایجابی و سلبی با تکیه بر نقد ضعف‌ها و تقویت نقاط قدرت در دستور کار استادان قرار گیرد تا دانشجویان به‌عنوان کسانی که می‌توانند در سرنوشت کشور نقش مؤثری داشته باشند؛ حامل پیام دستاورد‌های دولت و کشور برای مردم در همه عرصه‌ها باشند و این روشنگری یکی از وظایف مهم استادان و دانشجویان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته