دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه مطرح کرد؛

تدوین سند فرهنگ حج در شورای عالی انقلاب فرهنگی

تدوین سند فرهنگ حج در شورای عالی انقلاب فرهنگی
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در شورای عالی انقلاب فرهنگی تدوین سند فرهنگ حج در دستور کار خواهیم داشت که بخشی از آن مربوط به سلامت است در تدوین این سند از نظر نخبگان و ذینفعان استفاده خواهیم کرد.
کد خبر : 916500

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در سفر به مکه مکرمه از مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر بازدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در بازدید از مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در مکّه مکّرمه ضمن خداقوت به پزشکان هلال احمر اظهار کرد: بیماران از کاروان‌های مختلف اینجا می‌آیند و در اینجا درمان می‌شوند.

وی با تأکید بر فرهنگ سلامت بیان کرد: مصرف دارو در دوران حج به ۱۰ برابر مصرف دارو در ایران می‌رسد و این در حالی است که مصرف دارو در ایران از میانگین جهانی ۴ برابر بیشتر است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با انتقاد از دریافت داروی غیرضروری از سوی بیماران گفت: گاهی برخی بیماران مراجعات متعدد دارند و داروی غیرضروری دریافت می‌کنند، در صورتی که نباید اینگونه باشد و باید فرهنگ سلامت داشته باشیم.

خسروپناه عنوان کرد: در شورای عالی انقلاب فرهنگی تدوین سند فرهنگ حج در دستور کار خواهیم داشت که بخشی از آن مربوط به سلامت است در تدوین این سند از نظر نخبگان و ذینفعان استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته