دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 خرداد 1403 - 13:47

چگونگی فرآیند اجرایی جشنواره مشاعره علوی

چگونگی فرآیند اجرایی جشنواره مشاعره علوی
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر چگونگی فرآیند اجرایی جشنواره مشاعره علوی را تشریح کرد.
کد خبر : 916496

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست چهارمین جشنواره استانی مشاعره علوی از سری برنامه‌های چهارمین جشنواره امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی با حضور نمایندگان سازمان‌های برگزارکننده این جشنواره در محل بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر برگزار شد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر در حاشیه برگزاری این نشست با اشاره به اینکه چهارمین جشنواره استانی مشاعره علوی، پیش رویداد سومین جشنواره ملی مشاعره علوی محسوب می‌شود، اظهار کرد: این برنامه فرهنگی همه ساله به مناسبت دهه امامت و ولایت برگزار می‌شود، نخستین مبتکر آن استان بوشهر بوده و جزء برنامه‌هایی با حضور پرشور شرکت‌کنندگان و مخاطبان است.

انسیه ماهینی با تأکید بر اینکه جشنواره علوی در همه دوره‌های گذشته با حمایت‌های نهاد‌های استانی همراه بوده، عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری، اداره کل آموزش و پرورش استان، بسیج اساتید استان بوشهر و صداوسیمای استان از متولیان برگزاری این جشنواره هستند.

وی با بیان اینکه در این جلسه درباره زمان، مکان و چگونگی فرآیند اجرایی جشنواره مشاعره علوی، مصوباتی تصویب شد، توضیح داد: فراخوان جشنواره مشاعره علوی تا ۳۱ خرداد خواهد بود و زمان اجرای برنامه اصلی روز شنبه مورخ ۲/ ۴ / ۱۴۰۳ تعیین و مقرر شد برای مشارکت بیشتر عاشقان اهل‌بیت(ع) و به‌ویژه محبان امیر مؤمنان حضرت علی(ع)، فراخوان این برنامه در همه مدارس، کانون‌ها و آموزشگاه‌های علمی، هنری و فرهنگی استان اطلاع‌رسانی عمومی شود.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر اضافه کرد: جوایز این جشنواره وجه نقد همراه با تندیس جشنواره خواهد بود که به نفرات برتر اهدا خواهد شد به همه شرکت‌کنندگان علاوه بر تندیس هدایایی تعلق خواهد گرفت.

ماهینی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری مشاعره علوی ترویج فضایل امام علی(ع) و ابعاد شخصیتی مولا علی(ع) و معرفی ایشان در قالب شعر است درباره چگونگی نام‌نویسی علاقه‌مندان و انتخاب نفرات برای برنامه نهایی توضیح داد: علاقه‌مندان می‌توانند با شماره ۰۹۳۳۷۸۳۷۶۷۵ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته