دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

وزیر ارشاد به دلیل فعالیت‌های انتخاباتی از حج بازماند + فیلم

وزیر ارشاد به دلیل فعالیت‌های انتخاباتی از حج بازماند + فیلم
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که پیش از این گفته بود به دستور آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور شهید، به سفر حج مشرف می‌شود، به دلیل انجام فعالیت‌های مربوط به انتخابات ریاست جمهوری از این سفر بازماند.
کد خبر : 916487

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پس از شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش در سانحه هوایی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه آیین بزرگداشت شهدای خدمت در مدرسه عالی شهید مطهری در جمع خبرنگاران اظهار کرد، آخرین دستور شهید رئیسی به من نامه شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه به ایشان بود که در آن نوشته بودند و پیشنهاد کرده بودند امسال من به سفر حج بروم و رئیس جمهور شهید نیز با این مسئله موافقت کرده بودند.

اما ورود اسماعیلی به کارزار انتخاباتی و ثبت نامش برای انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه، باعث شد او تمرکز خود را روی این مسئله بگذارد و حج را فراموش کند.

اطلاعات خبرنگار آنا حکایت از آن دارد که باتوجه به پایان یافتن اعزام زائران ایرانی به عربستان و عدم حضور اسماعیلی در پروازهای شب گذشته، سفر وزیر ارشاد دولت سیزدهم در آخرین روزهای فعالیت دولت به عربستان منتفی است و رسماً می‌توان اعلام کرد که وزیر ارشاد به دلیل فعالیت‌های انتخاباتی حج را از دست داده است. 

ویدئوی مربوط به صحبت‌های وزیر درخصوص دستور رئیس جمهور شهید برای سفر او به حج را در ادامه تماشا کنید: 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته