دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نمایشگاه آثار هنر‌های تجسمی معاصر ایران در فرهنگسرای نیاوران

نمایشگاه آثار هنر‌های تجسمی معاصر ایران در فرهنگسرای نیاوران
پیشکسوتان هنر‌های تجسمی ایران آثار خود را در نمایشگاهی با عنوان «نگاهی بر آثارهنر‌های تجسمی معاصر ایران» از ۲۵ خرداد ماه در گالری یک فرهنگسرای نیاوران به نمایش می‌گذارند.
کد خبر : 916449

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در این نمایشگاه که توسط خانه هنر دل افکن با همکاری فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود، حدود ۵۰ آثار از هنرمندان بنام و پیشکسوت حوزه تجسمی از جمله آرمان استپانیان، آیدین آغداشلو، ناصر اویسی، رضا بانگیز، افشین پیرهاشمی، حمید پازوکی، نیما پتگر، صداقت جباری، محمد ابراهیم جعفری، محمود جوادی پور، ابراهیم حقیقی، بهروز دارش، گیزیلا وارگا سینایی، همایون سلیمی، کوروش شیشه‌گران، جلال شباهنگی، علی اکبر صادقی، عین الدین صادق‌زاده، رضوان صادق‌زاده، طلیعه کامران، پری یوش‌گنجی، نصرالله مسلمیان، کتایون مقدم، حسین محجوبی، رضا مافی، علی ندایی، احمد وکیلی، غلامحسین نامی و فرشته یمین شریف به نمایش درخواهد آمد. شایان ذکر است غلامرضا نامی مدیر هنری (کیوریتور) این نمایشگاه است.

همچنین نمایشگاه دیگری نیز با عنوان «در راه تکامل» با حضور جمعی از اساتید و هنرمندان نوظهور در گالری شماره ۲ فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. این نمایشگاه روز ۲۸ خرداد افتتاح می‌شود و به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت. کارشناسی آثار، نشست عمومی هنرمندان و کارگاه‌های آموزشی از بخش‌های مختلف نمایشگاه «در راه تکامل» است.

مریم دل افکن، مدیرخانه هنری «دل افکن» علاوه بر ۱۸ سال سابقه فعالیت در اقتصاد هنر، برگزاری نمایشگاه‌های گروهی در موزه‌ها و ... را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

نمایشگاه «نگاهی بر آثارهنر‌های تجسمی معاصر ایران» از ۲۵ خرداد ماه در گالری شماره یک و نمایشگاه «در مسیر تکامل» از ۲۸ خرداد ماه در گالری شماره دو، روز‌های عادی از ساعت ۱۰ تا ۱۹ و روز‌های تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۹ میزبان علاقمندان است. این نمایشگاه‌ها تا ۱ تیر دایر خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته